Ik krijg ineens allemaal berichten gezien richting popsterren op mijn Facebook. Normaal is het van mensen die ik ken, van groepen waar ik in zit, nieuwsberichten en tja reclames Nu ineens berichten richting popsterren. Heb Facebook al helemaal afgesloten maar overzicht blijft zo raar.
Nee dit niet, maar kreeg wel tig duizend filmpjes van honden en paarden Leuke beesten hoor, maar een fb vol daarmee, nee dank je. Mn normale berichten kreeg ik ook amper meer te zien. Ben even een dag fanatiek alle berichten gaan dempen en aangegeven dat ik minder wil zien ervan. En gaat nu weer wat beter.
Ja hier ook! Bij mij is het vooral Pearl Jam en Pink Floyd Edit: die volg ik wel, maar nu zijn het berichten die anderen op hun pagina zetten ofzo. Heel irritant en vooral nutteloos.
Paarden en honden zijn wel leuker. Krijg zelfs berichten in andere talen te zien richting popsterren. Adje ook dus, ze zullen dus weer iets aan het 'verbeteren' zijn wat helemaal fout loopt
Ja ik ook! Was de celebritys al aan het ontvlogen, krijg ik het vervolgens van anderen. Echt heel irritant.
Oh zat net in mijn favo kattengroep. Krijg daar maar enkele berichten zien en dan is die aan het laden.
Het lijkt erop alsof het niet helemaal goed gaat bij fb. De beroemde mensen die ik volg krijgen dus ook dat soort berichten. Misschien een storing of een hack
Ja hier ook vanmorgen ineens allemaal berichten richting Coldplay dat ik dacht huh??? Maar goed te lezen dat er meer zijn.. Zal dan vast iets van een update of fout zijn..
Ik wil katjes bekijken op Facebook, niet Jennifer Aniston, Will Smith enz,..zij zijn ook leuk om te bekijken natuurlijk maar het zijn vooral teksten dus nog niet eens leuke foto's Maar ben gerustgesteld. Is dus iets fout dus zal ook wel weer in orde komen hahaha.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220824_92644134?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR31i9l6kFM6d9KagUgwSEEktc11LxdGSRZPsd711G0yvKoqTq-QQQmIUk4
Ja hier ook! Ik zie alle felicitaties van mensen die vandaag jarig zijn, normaal zijn die alleen op eigen tijdlijn te zien en niet de algemene tijdlijn.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1959717943/wat-is-er-aan-de-hand-met-facebook-tijdlijn-overspoeld-met-vreemde-berichten?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR2azKEvKTW2lk2RhW4UQrjaJvp0XVWfrp0ZxWFWJ-_oCUVpRezqpq0GkI4
Ik zie juist allemaal filmpjes van mensen met aandoeningen en uitgehongerde en zieke kinderen die dood (lijken te) gaan