Hoi allemaal, vandaag kwam mijn bestelling van de appie binnen met een aantal kraskaarten. Een deel daarvan ga ik zeker weten niet gebruiken, maar misschien maak ik een ander er wel blij mee. Vandaar mijn topic om gratis producten met elkaar te delen. Iemand interesse in: Alpro this is not m*lk drink Alle nature haver- of amandeldrinks
Ik heb Johma plantaardige salade in de aanbieding. Eventueel te ruilen voor een blikje Fanta of vierkleurenijsjes.
Owh vandaag bij de zelfscan geweest. Stom helemaal vergeten te vragen En ik had nog wel 80 euro aan boodschappen.
Oeh de koffie ben ik wel in geïnteresseerd! Ik heb nu alleen niks terug. Volgende week wel weer, weet niet wat jij graag zou willen hebben.
Ah sorry, ik heb ‘m niet meer. Voor kinderen is snoep wel leuker dan een wc-blok ja ik hou je in mijn achterhoofd
Hier nemen ze de kaartjes ook echt fysiek in en is de code alleen niet genoeg. Bij jullie AH niet? De caissière vertelde namelijk dat de codes anders geldig blijven.
Oh? Hier niet, gewoon te scannen bij de zelfscan bv, en via bestelling kun je de code overtypen. Ik begreep ook juist dat iedere code maar 1x werkt.