Ik werk met moeite 's ochtends 2 boterhammen naar binnen. Als ik vrij ben haal ik vaak wat 'luxere' broodjes in huis en dan lekker met mn man op t gemakje eten maar dan is het vaak eigenlijk meer een brunch haha
Ik ontbijt met magere kwark, muesli met noten en rozijnen en honing. Dit is het enige wat ik wel weg krijg 's morgens.
-Optimel kwark - Griekse yoghurt (0% vet) met honing - Maistortillas met kaas, tomaat, jalapenopepers en salasasaus - 2 boterhammen - omelet Ik wissel dit vaak af 9 van de 10 x eet ik er een stuk fruit bij.
Hmm ik ontbeet vandaag helemaal alleen.... Had gewoon geen honger ervan. Normaal ontbijt ik elke dag met dochterlief dus als ik dan geen zin heb smeer ik evengoed gewoon een boterhammetje of ik maak pap. Goede voorbeeld he. Vandaag was ik alleen.. Dus heb aardbei en banaan in de blender gegooid met sojamelk.... Toch een soort van ontbijt Favoriet van dochterlief op het moment is pap van sojamelk met aardbeien. Hele aardbeien dus.. Geen aardbeiensojamelk (al zou ze dat vast ook lusten maar je maakt toch ook geen brinta met fristi? )
Elke morgen eet ik muesli met melk. Tenzij vl vrij is, dan hebben we lekkere afbakbroodjes, die ik eet met kaas met jam.... Mmmmjammmieeeee
Special K met melk, en een kop thee In het weekend is het meer brunch, maar dan wel met croissantjes, chocoladebroodjes, pistoletjes etc. (lang leve de nieuwe Lidl!!!)
het liefst? een uitgebreid ontbijtbuffet in een hotel in de praktijk eet ik vaak gewoon brood met een glas water en kopje thee... In het weekend soms afbakbroodjes oid. Of we gaan ergens een 1-euro-ontbijtje eten.
Het liefst at ik vers Frans stokbrood of croissantjes met roomboter, kaas en hagelslag of Hongaarse kifli's maar aangezien ik niet dagelijks in Frankrijk of Hongarije op vakantie ben; doe dan maar een Nederlandse boterham, met normale light-boter en hagelslag
Boterhammen met hagelslag of yoghurt met vruchtjes en/of cruesli, cornflakes met melk, knackebrod met jam of kaas. Dit op door de weekse dagen afgewisseld. In het weekend doen we nog wel eens een omelet, kleine pannekoekjes, croissantje of luxe broodjes. Maak er graag werk van.
hier ook een nieuwe lidl! yippie! zaterdags haal ik verse broodjes en neem een rustieke stokbrood mee voor zondag. Even in de oven en dan is ie weer lekker. ontbijt doordeweeks is broodje of special k. wissel het een beetje af.
als de kindjes vakantie hebben ontbijten we elke ochtend lekker uitgebreid lekker gezellig als ze naar school gaan dan ben ik altijd meer bezig met de kinderen dan ik zelf ontbijt en eet ik vaak bij lunch
Hmmmm klinkt lekker! Ik eet heel saai meestal kwark of wat knackerbrod met kaas, met een bakkie koffie en als ik thuis ben een smoothie.
Ik ontbijt meestal wat later op de dag. En dan eet ik 2/3 bruine boterhammen. Ligt er aan waar ik zin in heb wat ik er op doe. Maar laatste tijd heb ik heeeel veel zin in aardbeienjam en pure hagelslag. Dus dat eet ik dan (niet samen op 1 boterham hoor). Ik drink er dan vaak een halve liter thee bij. Maar ook wel eens karnemelk.
Een halve liter magere yoghurt en 2 koppen koffie. Of 2 crackers met mager beleg en 2 koppen koffie. Of 3 gebakken eiwitten op kipfilet en sla
Vers fruit (meestal perzik/banaan/kiwi of aardbei/blauwe bes) met of magere kwark of vanille yoghurt. En een kopje espresso. Als ik de tijd heb eet ik gekookt eitje met volkorencrackers met kaas. Of een gebakken eitje. Als we eeeeecht luxe willen doen in het weekend hebben we verse zalm, eitjes, afbakbroodjes, vers geperst sap, vers fruit en pannenkoekjes