Hallo!! Heb ff een vraagje, mijn zoontje is nou 15 maanden en doet het super! Opzich eet hij goed maar hij is sinds hij 1 geweest is wat aan het "spoken" met zijn eten. De twee broodjes gaan tussen de middag eigenlijk altijd met korst en al op, kan zijn dat hij van broodje 2 de korstjes uit spuugt maar dan heeft hij vaak last van tanden/kiezen. De pap 's ochtends gaat de ene keer helemaal op, de andere keer komen we een eind en zoals vanochtend kreeg ik er maar ongeveer 3 happen in. Avond eten net zo, de ene keer eet hij gulzig alles op en de andere keer wil hij niet eens 1 hapje en lukt het toch om wat in zijn mond te krijgen spuugt hij het gelijk uit. Ook de tussendoortjes zijn wisselend, de ene keer deelt hij zijn koekje met de hond en smeert met zijn fruit en de andere keer werkt hij alles naar binnen! Nou snap ik dat je de ene dag sowieso meer eetlust kan hebben dan de ander, heb ik zelf ook dus dat hij soms zijn eten niet op eet vind ik niet erg. Maak er ook geen drama van. Maar wanneer hij gewoon weigert wat te eten vind ik dat erg vervelend. Ik maak er dan ook geen drama van, maakte eerder dan nog weleens een half potje warm in de hoop dat hij dat wil maar hij weigert dan gewoon alles dus dat doe ik niet meer. Hij blijft verder vrolijk en slaapt gewoon keurig door. Hoort dit gewoon bij de leeftijd? Iemand tips wat ik misschien nog kan proberen?
Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Hetiseenfase Mn dochter is vorig jaar februari gestopt met warm avondeten, alleen vleesjes en gebakken aardappeltjes eet ze nog. Verder niets. Gewoon niet. Sinds vorige maand eet ze heeeel soms weer wat hapjes pastasaus. Je doet dr niets aan, gewoon relaxed mee omgaan! En lekker zelf laten eten natuurlijk hier 's ochtends een papfles want als ik pap ga geven is 't "Nee" en de hele tafel + haren onder de pap omdat ze zelf eet heb ik weinig zin in.