Ik zapte net achteloos van RTL4 (geen As The World Turns please ) naar RTL5. Dr. Phil is er op en daar kijk ik wel vaker naar... Ondertussen ook aan het laptoppen en op een zeker moment kijk ik even met een schuin oog naar de tv. Ze laten verborgen camerabeelden zien van een man met hond die in een lift stapt. Dr. Phil zegt dat er dus bij voor het geval het de mensen nog niet duidelijk was en ineens zie ik die man op die hond intrappen zodra de deuren dicht gaan... Gelijk naar de afstandbediening gegrepen en een zender vooruit gezapt, ik trek dat zóóó slecht! En nu krijg ik dat beeld dus weer niet uit m'n hoofd. Zal wel weer een aflevering zijn geweest over dierenmishandeling ofzo, ik hoef het niet eens te weten. Laatst ging het over vechthonden, hoef ik ook niet te zien. Ik hou dat soort beelden zo lang bij me, ga er van huilen en een dag later kan ik er nog om huilen. Wie heeft dit ook? En wat doen jullie er evt. aan? Ik dus NIET kijken maar je ziet wel, dat werkt niet altijd Het liefste zou ik er wat makkelijker in worden, niet dat het me niets meer doet maar dat ik het makkelijker van me af kan laten glijden. Pfff *ga uit m'n hoofd ga uit m'n hoofd ga uit m'n hoofd*
Het is dezelfde aflevering als van de vechthonden... Ik vind het ook zo onwijs zielig en zou het liefst hetzelfde doen bij de mensen die zoiets doen!
ik heb hem gezien, walgelijk gewoon...wie weet hoevaak dit is gebeurt alleen nu op video gepakt... naja laten we heet er maar op houden, er gebeuren heel veel vreselijke dingen waarvan wij niks af weten. Maar om zo te zien, is erg confronterend en misselijkmakend ja
Had ik dus vorig jaar met beelden van een pakistaanse (dacht ik) protestant die dood werd geschoten en ze uitgebreid lieten zien op het nieuws hoe ze dood lag te gaan. Ben het nogsteeds niet vergeten en vond het best shocking om er zo mee geconfronteerd te worden terwijl ik gewoon lekker ontspannen was.. Ik heb toen ff een kaarsje gebrand om me medeleven te tonen, dat hielp wel. Maar ik ben het dus nogsteeds niet vergeten! Valt weinig aan te doen verder, zulke beelden vinden ze nou eenmaal leuk om uit te zenden op tv..
Ja, heb gelijk weggezapt. Walgelijke mensen!! Kan daar zo slecht tegen. Zielige dieren...zou ze allemaal wel willen adopteren en redden
oo gatverdamme wat een geluk dat ik dat niet heb gezien .. maar ja nu heb ik het gelezen krijg ik zo'n beeld voor mij ,,wat zielig zo zielig voor zo'n onschuldig wezentje
Weet niet of je zo'n infoknopje hebt, maar dan kun je dus van te voren het onderwerp van dr phil/oprah/... zien, dus als er staat dat het over dierenmishandeling gaat, niet aanzetten. Ik kijk dus bijv zelden naar dr Phil, maar wel regelmatig even de week vooraf bekijken of er toevallig niet iets bij zit wat ik wel interessant vind om te zien.