Al even ben ik aan het zoeken naar een sporthorloge. Een waar een hartslagmeter en GPS in zit, en dan nog eens betaalbaar. Ik dacht in Polar A360 een goede gevonden te hebben, maar lees daar veel verschillende ervaringen over en dan nog eens dat er dus geen GPS in zit. Heeft iemand een goede ervaring met een bepaald horloge met harslagmeter ingebouwd en GPS? Zo ja, de kosten ervan?
Garmin. Die bevalt echt super. Niet goedkoop maar d mijne doet het al jaren perfect. Tip: zoek en ouder model, die zijn vaak al wat goedkoper.
Ik heb nu een aantal weken een fitbit charge 2 en ben er heel tevreden mee. Prijs ligt rond de 160 euro.
garmin, ik vind ze geweldig! Je hebt het over een ingebouwde hartslag meter, bedoel je dan dan je wilt dat het horloge vanaf je pols afleest of wel met aparte hartslag band? mocht je voor aflezen op de pols gaan, wel handig om daar even je goed in te verdiepen want schijnt nog niet altijd even betrouwbaar te zijn. op YouTube staan wel een aantal goede revieuw video. Mijn huidige begint na 6 jaar slechter te worden, ik heb nu mijn zinnen gezet op de garmin fennix saphire Maar goed, das een dure. ik heb zelf goede ervaringen met de 310xt en de 305, spuuglelijk, maar functioneel en nauwkeurig.
Ik heb dus wel de A360, helaas zonder ingebouwde GPS maar wat een prachtding! Ben er heel blij mee. De GPS mis ik eigenlijk niet want ik heb bijv. tijdens het hardlopen sowieso altijd mijn mobiel mee onderweg voor de muziek!
Ik heb de TomTom runner, zonder polshartslagmeter. Kan wel met band om de middel. Het oude model is nu ongeveer 90 euro. Ik vind hem super fijn!
Ik heb de TomTom Cardio + Music. Muziek, gps en alles d'r op en d'r aan. Vind m fijner dan de fitbit.