Tommee Tippee borstkolf

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sanne152, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

Jan 18, 2012
    146
    2
    0
    Hey meiden,

Is er hier iemand die ervaring heeft met de borstkolf van Tommee Tippee?
    De flesjes kwamen steeds vaker voorbij op mijn werk (KDV) en ik denk dat als het straks zover is ik misschien ook wel zwicht voor de closer to nature flesjes aangezien ik toch wil BV wil proberen..
    Kan er alleen niet veel recensies over vinden..

Liefs xo

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb hem nu ruim een week 'in gebruik' en ben er vooralsnog tevreden over!
    Ik kolf wel alleen als ik erge last van stuwing heb .. voor de rest geef ik gewoon de borst!

3. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, geloof op het borstvoedingsforum, maar het schijnt niet echt een hele goede te zijn.
    De flesjes zijn erg goed, super tevreden over geweest altijd.. maar persoonlijke ervaringen met de kolf heb ik niet.

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Ben je op zoek naar de handkolf of de electrische?
    Ik heb de handkolf van tommee tipppee en voor mij werk hij prima. Makkelijk schoon te maken/ uit elkaar te halen. Vacuum werkt goed alleen de hendel gaat niet recht naar beneden (wijkt zeg maar een beetje uit naar links en rechts, weet niet of dit anders is bij andere handkolven?)
    Ik gebruik de kolf 2/3 keer per week, maar voor veel vaker vind ik hem niet echt geschikt. Als ik meerdere keren op een dag zou kolven zou ik voor een dubbelzijdige kolf van medela gaan.
    Deze kolf had ik inderdaad gekozen voor de flesjes. Ik had één keer een flesje van avent uitgeprobeerd met gekookt water, maar mijn zoontje dronk echt heel onnatuurlijk uit die flesjes. Het is gewoon praktisch dat je niet hoeft over te gieten ookal is het dan niet de allerbeste kolf die er is.

Share This Page