Okee wie wil hem hebben. Ik heb hier nog een compleet goed baby hok staan. Hij heeft een natte lap nodig. En ik neem aan dat je zelf een nieuw matrasje er in wil snijden. Mijn jongens hebben er alle 2 heerlijk in buiten geslapen. Hij heeft een horgaas deur en een klep van boven waar onder ook weer een horgaas zit. Voor de mensen die het niet kennen ze noemen het ook wel eens een lutje potje. Het is in groningen meer voorkomend om ze te zien. Kinderdag verblijven schijnen ze ook vaak te hebben. Maar die van ons wil hem niet hebben omdat hij niet officieel is gekeurd. Maar hij perfect! Dus wie hem hebben wil. P.B. graag. Liefs Janna
haha had er nog nooit van gehoord. Dus even op google gekeken wat het was Eigenlijk gewoon een konijnenhok voor je baby super gaaf
Komt het inderdaad wel op neer. Maar deze is wel veel mooier hoor. Maar het is zo heerlijk voor je kinderen om in te slapen. Ik ben om eerlijk te zijn wel eens een tikje jaloers op ze geweest.
Waar in Drenthe woon je?? Ik ben al een tijd op zoek naar 1, maar alles wat ik vind is erg duur of ik vind hem niet mooi. Heb je ook een foto?
Foto toestel ligt aan de lader. Dan zal ik kijken of ik hier een foto geladen krijg. Zou dat helpen? Oja, en ik woon in de gemeenthe coevorden. Janna
Haha officiele woord is babyhuisje. Ik heb zelf ook een babyhuisje. Gebruik het echt super vaak. Ik heb alleen een nieuw babyhuisje gekocht via babyhuisje.nl. Hopelijk lukt het om te verkopen. Maar zie dat je al wat reacties gehad hebt.
O, hemel sorry meiden was in dit stuk even een tijdje niet geweest. Was het al helemaal vergeten. excuus, excuus.