Tommee Tippee flessen..

Discussie in 'Voeding' gestart door loetje, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Deze fles wil ik dus gaan proberen, maar heb geen idee waar ik die kan kopen. Ja, ik kan ze wel op internet bestellen, maar ik wil ze "live" even zien.

Dus weet iemand waar deze flessen verkocht worden?

2. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ik heb er 1 bij de Etos gehaald.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dankje.. Etos heb ik hier om de hoek, maar heb ze er nooit gezien eigenlijk..Maar ook nooit op gelet, dus morgen maar eens kijken dan.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    staan in het nieuwe "gratis"boek wat je bij etos kan krijgen dus dan moeten ze er ook te koop zijn toch?

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nah, de Etos in ons dorp is dus een franchiser en heeft een afwijkend assortiment. Ze verkopen dus geen Tommee Tippee producten :evil: Nu moet ik vandeweek de stad maar even in en hopen dat het filiaal in Beverwijk ze wel verkoopt. Jammer hoor, ik ben zo benieuwd of ze bevallen...

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou hehe, ik ben geslaagd. Etos Beverwijk verkoopt ze ook niet, dus ik daar alle drogisterijen onverrichter zaken langsgegaan. Uiteindelijk op weg naar huis voor de zekerheid even langs de Babydump gegaan, maar veel hoop had ik niet....Maar wel hoor, daar verkopen ze dus wel Tommee Tippee flesjes. Ik ga haar nu voeden, ben benieuwd hoe ze het vindt.

Deel Deze Pagina