hallo dames, ik word helemaal gek. eerst had ik een B-free fles met friso normaal ging prima. alleen kwam Belle veel te snel om de 2 uur ongeveer dus ben friso extra gaan gebruiken. nu mijn probleem:de voeding kwam niet door de B-free fles heb een speen voor 3 maanden gekocht daarmee is de fles binnen 5 minuten leeg ook niet goed. dus heb een difirax fles gekocht zelfde probleem. ik heb medium spenen gekocht heeft Belle binnen 5 minuten alles op spuugt veel en slaapt minder lang. dus de small er maar op bovenkant los onderkant los lekt aan beide kanten maar drinken doet ze. alleen ik onder de melk Belle onder de melk en ze doet dan nog een uur over de fles. weet iemand een goeie fles met een goeie speen? groetjes Chantal.
Ik had voor Kian de Aventfles met 1-gaatje speen en later 2 gaatjes. Nou zuigt hij erg krachtig dus het lukte hem goed met dat kleine gaatje!
Hier werkt de Difrax uitstekend. M-speen en zowel boven- als onderkant dichtgedraaid. Geen geknoei, 15 minuten over een fles.
Hier werkt ook de difrax s fles super! Die kleine meid had daarvoor ook de fles binnen 5 minuten leeg. Nu heb ik de s fles en gaat super. Onderkant en bovenkant goed vastdraaien. Eventueel onderkant ietsje losser draaien als het te zwaar gaat. Je kan ook kijken voor de 3 standen speen op de difrax s fles. ( 1 is voor melk, 2 is voor iets dikkere voeding en 3 is voor pap)
Joey heeft altijd Friso extra gehad, en het altijd gewoon uit de speen maat S van Difrax gedronken... (S fles en S speen )
Heb ook difrax S fles en 3 standen speen van difrax.. Hij zuigt het met nummertje 2 in een kwartier leeg! Ook bijde kanten dichtgedraaid, zonodig even de bovenkant iets je open, zodat er een beetje lucht bij kan..
Ook hier gaat het met een difrax fles goed, Sanne krijgt voor de late avond en nachtvoeding een friso extra fles.(150 + 5) Heb een optifles met S speen. In een minuut of 15 gaat hij op.
Zoey krijgt ook friso extra. Ik gebruik de avent flessen met de kleinste speen.(zit 1 gaatje in) Dit gaat super goed.
ik snap het niet waarom het bij mij dan niet lukt. heb nu een 3 standen speen van de kruidvat gekocht en op de B-free fles gedaan hoop dat het goed gaat.