Wij krijgen een meid! JIPPIE!!!! Dus de zolder gaat leeg, alle mooie, merkkleertjes van Tijn heb ik nu te koop gezet op marktplaatst, misschien zit er wat leuks voor je bij! Alleen maar goede en mooie spulletje in diverse maten. set van 3 broeken maat 92: Marktplaats.nl > set van 3, mooie jongens broeken! (name-it, H&M) - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Set van 3 broeken maat 86: Marktplaats.nl > set van 3 stoere spijkerbroeken - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Joggingsgspakje NOPPIES maat 86: Marktplaats.nl > Noppies joggingspak! maat 86. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Noppies tuinpakje van stof(heeeel leuk!!!) maat 80: Marktplaats.nl > NOPPIES! stoer tuinpakje van stof! Maatje 80! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 puma schoentjes Maat 18: Marktplaats.nl > PUMA schoentjes! ZGAN!!! maatje 18, rood met wit. - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken NIKE schoentjes maat 19,5: Marktplaats.nl > Stoere NIKE schoentjes/slofjes, maat 19,5 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken NIKE schoenjtes maat 22: Marktplaats.nl > NIKE schoentjes, maat 22 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Vanavond zet ik er nog meer op!!!! kus miek
lief lifestyle truit: STOER! maat 86: Marktplaats.nl > Stoer! Trui van lieflifestyle, blauw maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
adidas joggingsbroekje maat 74: Marktplaats.nl > ADIDAS joggingsbroekje, maat 74, jongens. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Spijkerjack met uitneembaar vestje, maat 86: Marktplaats.nl > Stoer SPIJKERJACK incl. uithaalbaar vestje! Maat 86 jongens! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 RETOUR jeans maat 80(wel 1 knieslijtage!!): Marktplaats.nl > RETOUR jeans, maat 1(86), - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 RUSSEL joggingspak Blauw, maat 80: Marktplaats.nl > RUSSEL trainingspakje! Maat 80, BLAUW - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Winterjas, maat 74: Marktplaats.nl > Lief winterjasje, legergroen maat 74. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
ik heb wel interesse in e.e.a. in de drie spijkerbroekjes maat 86 en 92 en de stoer trui valt de trui een beetje groot .. tim gaat al naar maat 92 nl en zit er toevallig stiek in de broekjes ? om te verstellen ... wat zou je zeggen van 27.5 euro incl verzenden !!
Hoi, ik ben al in onderhandeling voor de broekjes maat 92! Dus die vallen af. Trui en broekjesset 86 samen 16,75 icl. verzenden???? Trui valt wel groot, Tijn paste hem net aan toen hij naar 98 ging. Dus denk 86/92. Breedte red je het sowiezo makkelijk mee. kus miek
maak er 15 van !! en dan vindt ik het prima ! pb me je gegevens maar dan maak ik morgen geld over en stuur ik gelijk mijn adres mee
hahaha, nee ik blijf bij 16,75. Dan vang ik 10 euro namelijk en die trui is echt helemaal nieuw! Gewoon de verkeerde maat gekocht, en vervolgens 2 keer gedragen! kus miek
moet morgen heeeeel vroeg op en werken, dus ga nu afsluiten, hoop van jullie verder te horen! enne..hihihi, ik verkoop echt alleen de kleertjes die super mooi en kwaliteit zijn! De rest heb ik allang weg gedaan, dit alles had ik bewaard voor mijn 2e spruit! kus en slaap lekker!
nou dan neem ik ze nog hoor !! heb er de hele nacht over liggen dromen whahaha .. ik ga je nu ff pb sturen en als je je rekeningnummer terug stuurt maak ik het zsm over !!
Iedereen is terug ge PB't!!!! * lief trui is verkocht * Puma en nike slofjes zijn verkocht(NKE schoenen heb ik nog wel!!) * set broekjes maat 86 is verkocht. * set broekjes maat 92 is gereserveerd. kus miek
Passen ze door de brievenbus? Zo niet (en zijn de verzendkosten dus 6,40) dan zou ik ze graag voor 10,- incl. verzk. willen overnemen! Ik hoor het wel!
Ik dnek niet dat ze door de brievenbus passen! Zijn gewoon sportschoentjes die vouw je niet zo door de brievenbus. Ik wil er echt 5 voor hebben, dus totaal 11,75! kus miek