Weet iemand waar ik die online of in een winkel ka.n kopen? Wilde hem net bij bol.com kopen maar hij is niet meer leverbaar helaas
Ik heb ze hier gekocht: Tommee Tippee Closer to Nature spenen set van 2 - IKenIK hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en thema's
Die papspeen gaat heel snel hoor! Mijn zoontje verslikte zich steeds. Dus voor de papfles heb ik een andere fles gekocht met prenatal papspeen. Verder gebruiken we wel tommee tippee, maar de papspeen daarvan heeft dus een te groot gat vind ik.
Met juf 85 eens, gat is véélste groot, zeker voor een baby van 3 mnd. Is echt een miskoop geweest hier! Zelfs nu gaat de speen nog te snel voor mijn dochter, tewijl ze écht wel wat gewend is met een flinke toeschietreflex. (heb zelf een gewone speen, het gat íets groter gemaakt)
Mee eens, wat een onding is die papspeen van TT Gebruik nu een Avent-fles met 3standenspeen, werkt goed!
Gewoon bij de drogist wel. Hier grote van het gat geen probleem trouwens, zo rond de 7 maanden tot heden(alleen voor een luie zondag ).