tommee tippee

Discussie in 'Voeding' gestart door Zeilboot, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hoe moet je deze fles gebruiken ?

ventiel gaatje boven of onder?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen idee hahahah Ik gebruik ze al maanden.. maar ik weet het niet.. Dean stopt het zelf in zijn mond.. ik merk geen verschil :oops:

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mn man gebruikt m ... heb hem hier nog nooit over gehoord. Dus maakt niet uit denk ik ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha erg zijn wij he? Dean drinkt natuurlijk de fles vaker zonder mij dus geen idee.

6. Zeilboot

weet het ook niet

martijn zuigt hem vacuum en hij lekt.
    weet dus enit of hetverschil maakt of je het gaatje boven hebt of onder.

kan op internet ook niks vinden

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ow dat is inderdaad niet handig nee. Ik heb er geen ervaring mee, vacuum en lekken.

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Volgens mij stond er in de beschrijving dat het ventieltje boven moest. Lijkt me ook meest logisch en hebben we bij Arend steeds gedaan.

9. Zeilboot

vanmorgen ging het goed met het ventieltje beneden, zag in de melk bubbeltjes omhoog komen.

in de beschrijving die ik erbij heb staat helemaal niks beschreven of het ventieltje boven of beneden moet.

alleen na de voeding spuugde die alles er weer uit.
    probeer zometeen emt de voeding van 1 uur wel weer eventjes wat het beste is.

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik gebruik ze al 15 maanden en heb nooit nagedacht over een ventieltje... ik vind het fijne flessen, mijn zoon ook, dus het maakt blijkbaar helemaal niets uit....

mijn zoon spuugde ook altijd, maar dat deed hij met de borstvoeding net zo veel als met de flessen gekolfde melk, dus ik denk niet dat het iets met een ventiel te maken heeft!

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Met dat vaccuum zuigen, Sasha had tijdje terug een beetje thee in die fles, toen zoog ie ook vaccuum.

Bleek dat dat ventieltje een beetje dichtgeplakt zat, denk misschien door het uitkoken. Heb je daar al eens naar gekeken? (ik denk alleen mee, hihi)

12. Zeilboot

het klopt indd dat het ventieltje wel eens dichtgepkalt zit, maar vind het super flessen,

had met de eerste altijd difrax, en had die nu ook gekocht, maar die drinkt ie helemaal vacuum.

en die darmkrampjes zijn ook niet leuk, vandaar de tommee tippee fles en vind het ideaal.

ook lekker breed voor eht mengen van de voeding. en indd maakt het neit uit waar je het ventieltje hebt zitten.

had ook gehoord en gelezen over de dokter brown en bfree flessen, alleen lijkt me dat ventiel systeem zo ingewikkeld, hou het hier maar bij.

groetjes anita

Deel Deze Pagina