geen idee hahahah Ik gebruik ze al maanden.. maar ik weet het niet.. Dean stopt het zelf in zijn mond.. ik merk geen verschil
weet het ook niet martijn zuigt hem vacuum en hij lekt. weet dus enit of hetverschil maakt of je het gaatje boven hebt of onder. kan op internet ook niks vinden
Volgens mij stond er in de beschrijving dat het ventieltje boven moest. Lijkt me ook meest logisch en hebben we bij Arend steeds gedaan.
vanmorgen ging het goed met het ventieltje beneden, zag in de melk bubbeltjes omhoog komen. in de beschrijving die ik erbij heb staat helemaal niks beschreven of het ventieltje boven of beneden moet. alleen na de voeding spuugde die alles er weer uit. probeer zometeen emt de voeding van 1 uur wel weer eventjes wat het beste is.
ik gebruik ze al 15 maanden en heb nooit nagedacht over een ventieltje... ik vind het fijne flessen, mijn zoon ook, dus het maakt blijkbaar helemaal niets uit.... mijn zoon spuugde ook altijd, maar dat deed hij met de borstvoeding net zo veel als met de flessen gekolfde melk, dus ik denk niet dat het iets met een ventiel te maken heeft!
Met dat vaccuum zuigen, Sasha had tijdje terug een beetje thee in die fles, toen zoog ie ook vaccuum. Bleek dat dat ventieltje een beetje dichtgeplakt zat, denk misschien door het uitkoken. Heb je daar al eens naar gekeken? (ik denk alleen mee, hihi)
het klopt indd dat het ventieltje wel eens dichtgepkalt zit, maar vind het super flessen, had met de eerste altijd difrax, en had die nu ook gekocht, maar die drinkt ie helemaal vacuum. en die darmkrampjes zijn ook niet leuk, vandaar de tommee tippee fles en vind het ideaal. ook lekker breed voor eht mengen van de voeding. en indd maakt het neit uit waar je het ventieltje hebt zitten. had ook gehoord en gelezen over de dokter brown en bfree flessen, alleen lijkt me dat ventiel systeem zo ingewikkeld, hou het hier maar bij. groetjes anita