Romer KING autostoel: welke hoes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bezigbijtje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wij hebben 2 romer king autostoeltjes overgenomen, maar wij willen er graag hoezen omheen. Nu had ik die van de prenatal universeel gekocht maar deze past niet, of ik doe iets verkeerd?

Iemand ervaring? tips?

2. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Alleen de hoes van romer zelf past op deze stoelen

3. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tijdje geleden hadden ze bij de Prenatal van hun merk nog wel hoezen die op de Römer King paste, maar ik vond ze voor geen meter zitten! Met name het deel dat over de hoofdsteun zat, zat veel te strak waardoor het niet goed zat.
    Ben bang dat je inderdaad die van Römer zelf moet hebben, maar die zijn best prijzig en niet in felle kleurtjes.

4. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb die van Prenatal gehad, bij deze hoes stond wel specifiek de merken en modellen vernoemd waar hij op paste. Het is even friemelen voor ie erom zit maar dan was het best goed te doen hoor. Die hoes was toen al iets van 18 euro, veel meer heb ik er ook niet voor over eerlijk gezegd...

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Die van de prenatal had ik indd.
    Het is een 5 punts gordel maar ik kan dus niet de punten om de arm los maken van elkaar (of mis ik iets?) En hierdoor kan ik de gordel er niet doorheen halen en gebruiken (snap je hem nog:D)

Doe ik iets verkeerds?
    Ik ga indd niet meer uitgeven. Ze waren 13,- euro

6. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap opzich wel wat je bedoelt, daarvoor heb ik klittenband zitten in de hoes. Ik ben bang dat je dan toch niet de goede hoes hebt voor je stoel..

7. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een universele hoes van de babydump voor deze stoel. Hij zou moeten passen volgens de verpakking (en verkoper) Nou, wat een drama! Die hoes is er dus nooit om geweest, past voor geen meter. Hier zat wel klittenband waar je de gordels langslopen dus daar kan ik je niet mee helpen.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Het is me gelukt!

Gewoon de universele van prenatal. Achter kon ik de schouderbandjes los maken. Dat had ik nog niet gezien:)

Dus hij past er mooi omheen!

Deel Deze Pagina