geboortekaartje met iets van voetbal?!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nicole1976, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Hoihoi!
    Ik weet 't: het is al laat maar kan nog niet slapen...
    Ben aan 't kijken voor een geboortekaartje en omdat manlief helemaal gek is van voetbal én we een jongen krijgen dacht ik dat iets met voetbal wel leuk zou zijn. Kan alleen via google niets vinden behalve soort van clubcard en die vind ik niet zo leuk. Iemand tips???
    Alvast bedankt!!!

2. 2009mama

2009mama Niet meer actief

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
  4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Angel Eyes heeft haar kaartje ook met voetbal (Ajax) en zelf ontworpen. Misschien even in haar album kijken en eventueel een pb sturen.

5. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0

Superbedankt!!!!! :D :D :D :D :D
    Echt helemaal onze smaak die kaartjes van kaartmix!
    Denk dat we al helemaal 'om' zijn - en dat al met bijna 21 wkn - ik ga vanavond eens kijken hoe dat zelf ontwerpen via hun site werkt...misschien nog wat kleine dingetjes anders doen en dan zijn we volgens mij al klaar!!!

Heb je zelf ook via hun besteld? Zo ja: hoe is de service en hoe is de kwaliteit van het standaard papier?

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Nou graag gedaan!
    Ik heb daar vorig jaar onze trouwkaarten besteld en de service was super. Nu heb ik via dutchmix vorige week een kaart ontworpen en proefdruk besteld en die was binnen twee dagen in huis, heel snel dus. Ik heb een proefdruk op het standaard plus papier laten maken en dat zag er goed uit, glanst niet te veel. overigens krijg je bij de proefdruk een klein staaltje van alle soorten papier dus dan kun je ook nog even kijken of er iets bij zit wat je mooier lijkt. Tis even uitproberen met dat programma maar je kunt erg leuke kaartjes maken, en niemand anders heeft 'm :D Ben zelf ook errug enthousiast over kaartmix \:D/

7. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Had jij ook iets uit de Zookie2 collectie als basis? (hoezo nieuwsgierig ;-b)

Weet jij hoe het werkt als ik maar een paar kleine wijzigingen tov het standaardkaartje wil doen? Moet ik het dan helemaal 'namaken' via Dutchmix of kan dat dan beter via de mail en dat zij dat dan doen?

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Uhm ja, ik ben inderdaad een zookie2 fan :rolleyes: . Dat poppetje is gewoon grappig. Ik denk dat als je een standaardkaart hebt gezien je inderdaad beter per mail kunt aangeven wat je graag anders wilt hebben, dan passen zij de kaart aan. Je krijgt dat een digitale proef in je mailbox en die kun je net zo vaak laten veranderen totdat jij 'm goed vindt. En daar laat je dan een papieren proefdruk van maken. Zo hebben wij dat toen met de trouwkaart gedaan, ging heel goed en makkelijk.

Via Dutchmix kun je de kaart vaak niet helemaal namaken omdat niet alle elementjes van de kaart daar op staan.

9. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Andere dames ook bedankt trouwens voor jullie reactie!!!

Deel Deze Pagina