Ik wil de flesjes van Tommie Tippie gaan kopen ,lijken me heel erg fijn ........Mijn vraag is , wie heeft ze gebruikt en hoe bevielen ze ...? Waar zijn ze te krijgen en passen ze in gangbare flessenopwarmer ( ik heb die van prenatal ) ......
Ik heb ze gebruikt, ze bevielen goed, al heeft hij sinds een maand een voorkeur voor Difrax. Ze passen in ieder geval in de Avent flessenverwarmer.
difrax heb ik bij mijn andere 2 kindjes gebruikt en vond ik ook wel fijn ,maar deze leken mij super ...Bedankt ..En ik heb ook avent flesje staan , ga ervan uit als die in prenatal warmer past dat t.t dan ook past ..!!
Ja, Tommee Tippee is een goed merk. Heb de flessen met veel plezier gebruikt. De flessen zijn wel breden dan gemiddeld. Er bestaat ook een bijpassende flessenwarmer. Deze vond ik niet zo prettig. De melk wordt snel te warm.
Ik heb ze ook even gebruikt in het begin, maar binnen een paar weken zijn we overgestapt op difrax omdat mn zoontje krampen had.
Ik twijfel erg tussen tommie tippie en difrax ...........Avent vind ik helemaal niks en difrax is goed bevallen en voordeel van difrax is ook wel dat het overal te verkrijgen is ...................................
Mijn dochter wou er niet uit drinken destijds. Ze passen overigens niet in de prenatal flessenwarmer.
Wij zijn zeer tevreden over de tommee tippee! Hij is goed gevormd (vorm van tepel), makkelijk schoon te maken!, lekt niet, weinig onderdelen! De difrax heeft meerdere onderdelen. Dat is elke keer zo'n gedoe vind ik. Deze van tommee is heel handig in gebruik. Mijn zoontje is erg makkelijk met speentjes, dus hem maakt het niet uit waar hij uit drinkt. Grtjs, Aleida
bedankt allemaal voor jullie reacties en adviezen !! Nou ik weet dat flesje niet in flessenwarmer van prenatal past ga ik denk ik toch weer voor difrax , vindt het een beetje zonde als ik ook weer nieuwe flessenwarmermoet kopen en difrax weet ik zeker van dat ik ze fijn vind.............. hier mag een slotje op !!!