tommie tippie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marjon 2, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wil de flesjes van Tommie Tippie gaan kopen ,lijken me heel erg fijn ........Mijn vraag is , wie heeft ze gebruikt en hoe bevielen ze ...?

Waar zijn ze te krijgen en passen ze in gangbare flessenopwarmer ( ik heb die van prenatal ) ......

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb ze gebruikt, ze bevielen goed, al heeft hij sinds een maand een voorkeur voor Difrax. Ze passen in ieder geval in de Avent flessenverwarmer.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    difrax heb ik bij mijn andere 2 kindjes gebruikt en vond ik ook wel fijn ,maar deze leken mij super ...Bedankt ..En ik heb ook avent flesje staan , ga ervan uit als die in prenatal warmer past dat t.t dan ook past ..!!

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb er hier nog 2 nieuw liggen in de verpakken, dus als je die wilt overnemen, pb maar even!

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ja, Tommee Tippee is een goed merk. Heb de flessen met veel plezier gebruikt. De flessen zijn wel breden dan gemiddeld. Er bestaat ook een bijpassende flessenwarmer. Deze vond ik niet zo prettig. De melk wordt snel te warm.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb ze ook even gebruikt in het begin, maar binnen een paar weken zijn we overgestapt op difrax omdat mn zoontje krampen had.

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Onze dame vond ze helemaal niks. .... maar anderen zijn er zeer lovend over... tja.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik twijfel erg tussen tommie tippie en difrax ...........Avent vind ik helemaal niks en difrax is goed bevallen en voordeel van difrax is ook wel dat het overal te verkrijgen is ...................................

9. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mijn dochter wou er niet uit drinken destijds.
    Ze passen overigens niet in de prenatal flessenwarmer.

10. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wij zijn zeer tevreden over de tommee tippee!
    Hij is goed gevormd (vorm van tepel), makkelijk schoon te maken!, lekt niet, weinig onderdelen!
    De difrax heeft meerdere onderdelen. Dat is elke keer zo'n gedoe vind ik. Deze van tommee is heel handig in gebruik. Mijn zoontje is erg makkelijk met speentjes, dus hem maakt het niet uit waar hij uit drinkt.

Grtjs,
    Aleida

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bedankt allemaal voor jullie reacties en adviezen !! Nou ik weet dat flesje niet in flessenwarmer van prenatal past ga ik denk ik toch weer voor difrax , vindt het een beetje zonde als ik ook weer nieuwe flessenwarmermoet kopen en difrax weet ik zeker van dat ik ze fijn vind..............

hier mag een slotje op !!!

Deel Deze Pagina