Dit kan toch niet!

Discussie in 'De lounge' gestart door jolie, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik wil dit even kwijt, maar ik waarschuw jullie dat als je dit verhaal lees kan je alleen maar kwaad worden.
    Ik heb een nichtje van 23 jaar die voor de zoveelste keer zwanger is, zou niet zo erg zijn maar als er al 2 kinderen uit huis zijn geplaatst dan klopt er iets niet aan haar. Ze heeft een dochtertje van 6 jaar die in een uit huis is geplaatst en nu bij opa en oma wonen, gelukkig hebben die de voogdij gekregen. Ze heeft ook nog een zoontje van bijna 4 jaar die is later ook het huis uitgeplaatst en die woont nu in een tehuis. Daarna heeft ze een paar miskramen gehad en nu is ze gewoon weer 6 maanden zwanger.
    Ik begrijp die wijfen niet, en dit is de tweede meid die ik ken die maar kinderen op de wereld zet en er niet voor kan zorgen. Wat bezielt ze?
    Dat lucht op. Ik weet we kunnen er niks aan doen, misschien iets voor de overheid om te discussieren over steriliseren?

2. jenny24

jenny24 Lid

20 nov 2006
    22
    2
    1
    belmiep
    hutje op de hei
    je kunt er niet bij he.
    de wereld is soms zo oneerlijk verdeeld.
    Zovelen die zo graag een kindje wensen en dan zijn er een paar domme wijfen die keer op keer zwanger worden.
    het valt me nog mee dat ze niet ook nog een paar abrotussen achter de rug heeft.
    tjonge jonge.
    Moeder natuur zou soms eens beter op moeten letten waar een kindje terecht komt

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb je verhaal gelezen, maar kan me beter onthouden van commentaar want ik maak mezelf alleen maar boos dan en kan er toch nix aan veranderen.

Mirre

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik HAD een vriendin die 12x abortus heeft laten plegen en 1 kind het kind heeft laten komen, dat meisje is nu 7 jaar en heef dus geen vader. Die heeft zich namelijk doodgedronken.

Maar waar ik dus helemaal niet bij kan is dat ze iedere keer gewoon de huisarts belde voor weer een verwijsbrief voor abortus en dat ze die gewoon keer op keer kreeg ipv dat ie haar een spiraal inbracht ofzo.

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tja soms is de wereld in hun kostgangers niet te volgen

ik onthou me ook verder van commetaar :)

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    ja ik vind zoiets heel erg. Mensen die hele goede ouders zouden zijn krijgen geen kinderen en mensen die er niet voor kunnen zorgen aan de lopende band...

Zag er een keer een programma voor tv over zo'n stel. Zeven kinderen, allemaal uit huis geplaatst. Zegt de man: we gaan net zo lang door tot we er een mogen houden. :confused: :confused: :confused:

7. sim

sim Niet meer actief

pfff, ik ben sprakeloos :x

8. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    ik ben ook sprakeloos is niet normaal terwijl je hier alleen maar leest dat iedereen het heel graag wilt en sommige al zo lang bezig om al 1 kindje te krijgen

9. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi jolie,

weet hoe je je voelt mijn vriend zijn neef en die zijn ex vrouw hebben ook 2 kinderen het jongetje word in feb 2 en het meisje in maart 1.
    zei liet de kinderen in hun bedje liggen en ging shoppen ook zo iets
    en hij loopt alleen maar zijn pik achter na en kijkt niet naar de kids om.
    gelukkig wonen de kids bij zijn ouders anders was er niets van die kleintjes terecht gekomen.
    erg ziellig en ben er nog boos om.
    maar ja we kunnen er niets aan doen.

liefs mopsje

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    12 keer abortus?
    sorry maar dat mensen dat over hun hart verkrijgen!
    en inderdaad jem aakt je over dit verhaal alleen maar kwaad!

11. Niet meer actief

jeetje zeg :thumbdown:

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Als zij dat niet wil dan mag een huisarts dat toch ook niet doen (spiraal inbrengen ofzo)? je mag iemand toch niet dwingen tot anticonceptie?

13. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    nee dat mag idd niet maar na 12x een abortus zou ik toch wel even een gesprekje met de dame in kwestie aangaan

en idd moeder natuur had wel iets beter mogen uikijken waar de beebjes terechtkomen

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik kan het heel goed begrijpen sommige mensen sporen niet. Op me werk zijn ook van die ouders die maar door blijven fokken en er woont er gewoon geen een thuis allemaal in tehuizen en maar geld strijken want tje voor een kind uit huis krijg je 2x zoveel kinderbijslag en heel veel belastingvoordelen (je zult wel denken zo denken hun toch niet) jawel hoor want ze zijn er nog trots op ook dat ze overal zoveel geld vandaan kunnen strijken

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Een rechter in Arnhem (een oduere dame) heeft ooit gezegd dat ze zou willen dat ze bij het uitspreken van de (zoveelste) uithuisplaatsing ook een bevel aan dit soort vrouwen kon opleggen om ze verplicht te laten steriliseren. Ik ben het eens met die rechter.

Bij ons zou het beebje zo gewenst zijn en wij kunnen het alles bieden materieel en natuurlijk geestelijk....pffff

16. Niet meer actief

er was nog niet zo lang geleden ook een documentaire over een stel in Engeland wat inmiddels al 16 kinderen had, dit om dat de vrouw het zo heerlijk vond om zwanger te zijn...

deze kinderen woonden allemaal thuis dus kan je het jezelf voorstellen
    WAT GA JE ZE TE ETEN GEVEN ALLEMAAL?
    bleek dus dat zij de kinderen vaak patatjes voorzette omdat dat het goedkoopst was :(

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mja, het is bijzonder droevig, vooral voor de kinderen.
    Voor de rest onthoud ik me van commentaar, dat lijkt mij beter.

18. 12x abortus?

Ik kan niet eens 1 keer, kijk maar naar mn banner...

19. missyb

missyb Niet meer actief

12 keer een abortus? waar heeft ze haar verstand zitten....

Deel Deze Pagina