adapters voor Easy walker Duo

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by futuremama, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wij hebben een easy walker duo en daar wil ik graag 1 adapter set voor hebben.. Wie o wie kan mij helpen?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes

2. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Ik heb ze wel , maar gebruik ze nu nog zelf.
    Ik weet niet wanneer je ze moet hebben??Onze kindjes zijn nu bijna 7 maanden en kunnen nog wel even in de maxi cosi..
    Ik hoor het wel.In de winkel kosten ze €45 of €49 per paar.
    Ik hoor wel wat jij er voor over hebt.

groetjes Minou

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    Hoi futuremama,

Ik zou er wel even opletten dat je de nieuwe hebt aangezien het vorige model van de adapters uit de handel zijn genomen ivm veiligheid. De nieuwe zijn te koop sinds vorige jaar maart / april ofzo.

4. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    De oude zijn ook allemaal weer terug naar de fabrikant..

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tenzij mensen ze niet omgewisseld hebben en nu de oude versie te koop gezet hebben. Daar moet je toch niet aan denken...

6. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Hoeft echt niet zo te zijn. Ik heb zo'n oude adapter gekocht in een winkel, dag erna ga ik toevallig na de site van easy walker en zie dat de oude niet goed zijn. Ik weer terug naar de winkel en die wisten nog van niks.....jaja:( zal wel.
    Ze hebben ze terug genomen en nu heb ik dus de goede versie.

De mijne is nog in gebruik, weet niet wanneer je de adapter wilt gebruiken. Zoontje is bijna 9 maanden dus in pricipe zou die al in t buggydeel ervan kunnen. Maar ik vind het nu wel makkelijk dat hij met maxi cosi en al zo erop geklikt kan worden.

De nieuwe adapters moeten een riempje hebben, weet je dat in ieder geval. En je hebt een toppie wandelwagen gekocht, stuurt heerlijk, fijner dan een enkele wagen. (maar owee als je naar t kruidvat wil...haha...ik laat de dames in de winkel de spullen voor mij halen :D moeten ze de paden maar niet zo vol bouwen)

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahhaha geweldig dus naar de kruidvat kan dus niet!!

ik heb de adapter set eind maart nodig denk k.. Kindje word met een keizersnee gehaald...

Hoeveel zou je ervoor willen hebben??

8. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    Bij onze kruitvat kan je net wel naar binnen met de duowagen. Dus zal wel per kruitvat versschillen (woon in een dorp). Ik heb per maart de adapters ook "over" Wat heb je ervoor over.

9. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Ik wil graag allebei de sets tegelijk verkopen, en ik begrijp dat jij ze voor 1 kindje nodig bent.

10. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Per Maart is mogelijk, en voor mij geldt hetzelfde, wat wil je ervoor uitgeven?

En het kruidvat kom je wel binnen, en dan kan ik no 1 gang doo, maar verder kom ik hier niet.

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik wil idd maar 1 set adapters kopen!

12. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    haha, in overvloed in de aanbieding. Ik heb een set. Bp maar wat je ervoor geeft.

Share This Page