dat weten wij toch ook niet meid niet lullig bedoeld maar kun je beter niet gewoon in de winkels kopen? als ik zo net als jou moest kopen op marktplaats werd ik gek. ( ook nav je andere topic) je wet gewoon nooit iets zeker via marktplaats. of je moet het ophalen, dan weet je het zeker. die foto die je nu ziet kan wel een jaar geleden zijn gemaakt en wie weet zitten er inmiddels gaten, is hij 3 maten gekrompen en heeft de kat erover gepist. netjes? nee. gebeurt het? ja. ik weet dat gewoon bij marktplaats, heb al heel veel leuke dingen gescoord, van de week nog een pakket truien voor mezelf. 17 voor 4o euro. prima truien, koopje. ook weleens iets wat zo de kliko in kan. balen ja. maar zo is het nu eenmaal met marktplaats.
Nee, begin haast te denken dat het niet voor mij is weggelegd. Ik denk gewoon serieus dat iedereen ongeveer even netjes met zijn kleding omgaat als ik zelf doe, en dat ze op zijn minst eerlijk zijn wat betreft de kledingstukken... Blijkbaar is dat dus te idealistisch?
Ik vroeg voor de zekerheid nog even aan die vrouw van RL polo of hij echt is. Zegt ze "ik heb hem in NL gekocht dus ik neem aan dat hij echt is." Je weet toch zeker wel of iets echt of nep is, of zie ik dat verkeerd? Oke, als je iets op de zwarte markt ofzo koopt dan weet je eigenlijk genoeg maar als je hem bij een RL winkel gekocht hebt dan weet je het toch gewoon. Zucht..........marktplaats...
Goh ik wist niet dat merkkleding zo goedkoop wordt verkocht. Ik ga denk ik toch maar eens snuffelen op marktplaats
Ik zou het retour sturen. Niet omdat het al dan niet nep is, maar omdat je nu je zin af hebt van het shirt. Elke keer zal je kindje het dragen en heb jij er een bijsmaak van.. Zelf koop ik wel eens iets van MP maar dan in de buurt zodat ik het kan bekijken. Succes met je beslissing.
Ik heb wat kleding hangen boven van Tommy hilfiger voor m'n zoontje zal zo eens een foto maken. Deze zijn zeker echt want die heb ik zelf gekocht in de Tommy hilfiger winkel.
Niet echt! Ik ben vorig jaar Nasr Turkije geweest en heb daar toen ook nepspul gekocht. Toevallig dit overhemd maar dan in het blauw. Ik heb ook echt trouwens en je ziet duidelijk verschil.
Even een update hier. Ik ben zo goed als zeker dat dat overhemd nep is. Verkoper dus terug gemaild dat ik hier echt niet van gediend was en dat ze dus gelogen had dat het hemdje van de Bijenkorf kwam. Ik zei dat het me echt niet om die paar euro ging maar dat ik het hemdje gewoon liefst terug stuurde zodat ze het maar aan iemand anders mag verkopen. Ik heb er dan toch geen goed gevoel meer bij. Ik hou gewoon echt niet van dit soort dingen, dat iemand gewoon keihard liegt en er zijn eigen draai aan geeft. Vervolgens voel je je gewoon zo dom omdat ze voet bij stuk houden terwijl het duidelijk nergens meer over gaat. Geen reactie meer en de Marktplaats account is verdwenen.
Ik ben gestopt met spullen verkopen via MP. Ik weiger echt om een blouse van 60 euro voor 10 te verkopen en dan ook nog gezeur te horen. Sorry maar als je perfecte kleding wil van een merk dan kost het meer en anders moet je geen merkkleding willen kopen...
Het gaat hier over nep "merk" kledij die verkocht werd als echt... Maar als je een blouse van 60 euro, die jouw kind gedragen heeft, nog wilt verkopen, vind ik 10 euro geen gekke prijs eerlijk gezegd. Je kind heeft er veel plezier van gehad, het is al ruimschoots gewassen en gedragen... en wat zou je er anders mee moeten doen als het te klein is? Je kunt er toch ook nog iemand anders blij mee maken en er toch nog een leuk bedragje aan verdienen? Wat bedoel je met gezeur aanhoren? Als ik kleding koop die mijn kindje nog een ronde aan moet kunnen doen zou ik geen euro's neerleggen voor een gepilt of verwassen kledingstuk. Dan koop ik liever niet tweedehands... dus enigzins in draagbare staat mag het kledingstuk wel zijn, toch? Vind je dat zeuren? Ik zou geen 10 euro neerleggen puur omdat het merk is, mag toch wel nog redelijk uitzien naar mijn inziens...
Ben het helemaal met je eens! Helaas zijn er een aantal verkopers van mp zo.Ik had een keer een olily tas en die zou zo goed als nieuw zijn. Bij aankomst was het hengsel helemaal stuk. Je kan mailen wat je wilt maar de mensen geven niet toe of reageren niet meer. En zo heb ik helaas meer verhalen Ik verkoop nog wel maar kopen doe ik amper nog. Dus begrijp je frustratie!
Ik zou sowieso niet via mp kopen dan ga ik er sowieso vanuit dat hij nep is. Ik zou als je alleen echte burberry en tommy wil gewoon bij de bijenkorf of webshop van het merk zelf kopen.
Waarom ga je ervan uit dat het via mp nep is? Ik vind wat deze verkoper doet heel vervelend, want ik verkoop originele merkkleding via marktplaats. Jammer dat er zulke types tussen zitten waardoor mensen marktplaats niet meer vertrouwen.
Zalando en Kleertjes.com verkopen het ook hoor Daarnaast, ik heb ook wel eens merkkleding via MP verkopcht en dat is gewoon echt hoor. Ik koop nooit nep merken, hou ik niet van. Maar ik koop sws nooit via MP, alleen als ik het op kan halen, want er wordt te veel opgelicht.
Ik koop ook nieuw, maar ik ga er echt niet veel voor vragen hoor als ik het weer verkoop... Mijn zoontje heeft het dan aangehad en het is vaak gewassen. Ook al heb ik dan ergens 50 of 60 voor betaald, kan ik niet verwachten het nog voor meer dan 15 te gaan verkopen... Dat wil ik ook helemaal niet.