Tommy overhemd echt of nep?

Discussion in 'De lounge' started by beebje082011, Aug 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Wat balen zeg..... Ik zou ook een boze mail sturen!

Of een ander merkkleding onzin vind of niet, doet er niet toe. Jij denkt een echte Tommy blouse te kopen, omdat jij dat wilt of belangrijk vind of mooi vind. De reden doet er niet toe, evenals de mening van een ander over merkkleding.

Het geeft de ander in elk geval geen recht om te liegen hierover.

Zo kocht ik een dora knuffel met lampje, op een rommelmarkt. Gevraagd: doet ie het wel? Ja zeker!
    Dochter blij, gezegd er thuis batterijen in te doen. Is werkelijk waar gewoon de hele binnenkant eruit gerukt.... :( Hij was ook heel goedkoop, en tweedehands. Maar dat geeft je niet het recht te liegen...!!

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Om een voorbeeld te noemen ;)
    Ik zou niet bij iemand via marktplaats kopen maar bij een bekende (web) winkel er zijn teveel oplichters op marktplaats.. niet alleen op marktplaats trouwens.

3. Charlie11

Charlie11 Actief lid

Aug 10, 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik koop meestal een kledinghanger via marktplaats, maar dan wel eentje die niet zo duur is. Vaak zitten er kledingstukken bij die m'n zoontje niet aankrijgt, maar genoeg dat hij wel aan krijgt. Ik stel me erop in dat een hoop misschien niet meer mooi is en dan is het eigenlijk best leuk om zo te shoppen. En hij is altijd leuk gekleed al zeg ik het zelf. Soms merkkleding en soms niet.

4. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    Dat ken ik niet, wat is dat, een "kledinghanger kopen"? :)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Nog een tip voor het kopen op MP: Kijk naar hoe lang de account bestaat. Deze muts maakt nu vast een nieuw account aan...

6. Charlie11

Charlie11 Actief lid

Aug 10, 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kledingpakket haha, sorry autocorrect

7. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161

Tatta's be like het gaat om het principe!!

Maar even serieus, dit is gewoon overduidelijk oplichting en het kan goed dat ze een oplading van die shirtjes heeft liggen en nu verder gaat verkopen onder een ander account. Als je via paypal hebt betaald kun je een melding maken en zelfs eventueel je geld terug krijgen. En de dame in kwestie bij de politie melden met de gegevens die je hebt. Zwarte handel is nu eenmaal illegaal. Hier wordt enorm mee geadverteerd dat het strafbaar is op schiphol!

8. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

het is nep. Ik heb ooit ook wel gehoord dat een bekende winkelketen perongeluk een nepmerk tandenborstelkopjes had verkocht.

Vrouw stikt bijna in tandenborstel|Binnenland| Telegraaf.nl

ik heb ooit van iemand een megafles parfum gekregen van Chanel,
    ik kwam er 3 jaar later pas achter dat het nep was. Ik heb het gedragen tijdens de zwangerschap van mijn oudste zoon. Je kunt begrijpen dat ik geshockeerd was, gezien er allemaal rommel in de nepversie kan hebben gezeten.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ehh echt? Daar zou ik echt nooit bij nagedacht hebben....

10. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    Ik ook niet.
    Overdrijven is ook een vak.. tenzij ze het heeft opgedronken:D

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik ook niet🙈

Ik denk dat er net zo veel 'troep' in zit als in echte:p