Ik heb mijn spullen op zolder opgeruimd en de onderstaande dingen heb ik te koop: Premax Babybag inclusief doos (1 keer gebruikt) Nieuwprijs 49,95, Vraagprijs 15 euro Regenhoes voor Quinny Dreami, nooit gebruikt maar vergeten mee te geven met de inmiddels verkochte Dreami Vraagprijs 2,50 Pakket Dameskleding maat M Vraagprijs 15 euro Pakket babykleding 62 t/m 80 voor een meisje Vraagprijs 10 euro Gloednieuwe fuchsiaroze gordijnen 2 stuks van hoogte 1,10 meter x breedte 1.40. Ze kunnen nog ongeveer 10 centimeter langer worden gemaakt als je de zoom verstelt. Nooit gebruikt ivm verhuizing. Vraagprijs 15 euro. Foto's staan in mijn album Mocht er iemand alles tegelijk willen hebben, dan vraag ik er 50 euro voor.
heb intresse in de dames kleding en babykleding.. ook de regenhoes, weet alleen niet of die past.. heb een beebiefirst..
Is niet erg hoor, dan leg ik het gewoon even apart. Babykleding, dameskleding en regenhoes zijn dus even gereserveerd. Ik denk trouwens dat die hoes wel past
Het kledingpakket en de regenhoes zijn inmiddels definitief verkocht. De babybag en de gordijnen zijn er nog.