Tompouce invriezen, kan dat?

Discussion in 'De lounge' started by Vollutto, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik wil voor de kraamvisite mini-tompoucen van de Hema bestellen. Daan kan je een tekst op laten plaatsen of een foto.

Zou je die van te voren kunnen bestellen en dan in kunnen vriezen?
    Ik heb niet zo'n zin om m'n man elke keer naar de winkel te sturen om ze op te halen.

Ik weet dat er natuurlijk van die diepgevroren tompoucen bestaan, maar misschien gebruiken ze daar andere ingrediënten voor.

Hoe lang zou je die tompoucen in de koelkast vers kunnen houden?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat je ook kan doen'is de foto en tekst uitwerken en dan uit laten printen op ouwel ( of icing etc)
    en dan de de diepvries tompouce kopen en daar stukken van maken dat kan zeker.

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk het wel. Er bestaan toch ook diepvriestompoucen?

4. ik weet niet of het kan... maar taart kan je wel invriezen, denk dat het bladerdeeg wat kleffer word als het uit de vriezer komt..

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Zou ook eerder van die ingevroren tompoucen al kopen,
    dan ze zelf in te vriezen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou eens even bij een goede bakker advies vragen, die weten het meestal wel. Het enige dat ik kan bedenken wat misschien minder wordt is het bladerdeeg, dat kan een beetje taai worden. In de koelkast kun je ze een dag of 3 bewaren.

7. Chai

Chai Niet meer actief

Als je ze bij de Hema besteld kan je ook gewoon vragen of hun denken dat ze goed blijven, ik neem aan van wel trouwens.

Groetjes

8. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ja hoor tompouchen kun je gewoon invriezen.
    Even een uur of 2 van te voren eruit halen en dan kun je ze gewoon opeten.

9. Blaak

Blaak Niet meer actief

Idd dis ook wat ik dacht. Ik heb namelijk tijdens het WK een hoop mini tompoucen ingeslagen die ontzettend lekker zijn whaha , nu nog staan er wat dozen over in de vriezer... :D;)

Share This Page