Hi meiden, Ik ben net terug van 2 weken Italie en mijn haar is echt superblond geworden. Ik verf het zelf altijd blond met high lights en dit gaat altijd prima. Nu wil ik mijn haar weer een tintje donkerder maken omdat dit er wel heel erg geverfd uitziet. Welke kleurtoon moet ik dan nemen? Ik heb gehoord dat een matte kleur op lichtblond groen uit kan slaan, kan ik dan beter een goudblond nemen? Volgens mij moet een gouden toon wel goed uitpakken toch? Ik hoor het heel graag van jullie, dan kan ik mezelf verlossen van deze barbie pruik
Ja maar ik wil het echt niet donkerblond en volgens mij is dat een matte kleur, ben zo bang dat dat groen wordt. Wil het nog wel vrij licht houden, maar dan een paar tinten donkerder, zoals bijvoorbeeld goudblond of honingblond of desnoods koperblond. Maar geen Pools blond
haha ik zie je poolse kapsel al helemaal voor me ik weet eigelijk niet of hij groen zal uit slaan aangezien je poolse kleur geen verf is maar gewoon door de zon... Ik zou een niet al te donkere blond erover heen doen want misschien valt hij toch donkerder uit dan je denkt. misschien 1 tintje donkerder dan je zou willen. ik zat altijd in een 10serie (wella)