Hoe zijn jullie ervaringen met Toms bestellingen? Ik heb besteld afgelopen woensdag, iDeal betaald, maar vervolgens geen bevestigingsmail of iets ontvangen. Ik ben een beetje bang dat dit niet goed gaat als ik de reviews op internet lees. Dames die dit ook gehad hebben en hoe opgelost?
Even bellen? Bij mij is t altijd goed gegaan. Ze hebben wel een iets langere levertijd dan bv zalando.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad in de zin dat ik mijn bestelling niet kreeg, maar het is wel omslachtig. Het duurt wat langer, retourneren is niet gratis en vervolgens krijg je een winkeltegoed ipv je geld teruggestort. Je moet dan eerst een verzoek om uitbetaling naar de klantenservice sturen voordat je weer je geld krijgt. Ik waarschuw maar vast
Hoi, kreeg je wel altijd een bevestigingsmail dan? Prima hoor als het wat langer duurt. Als het maar komt.
En wel een bevestigingsmail? Even bellen lees ik dat dat ook nog niet zo 123 gaat. Maar ik ga het proberen.
Jawel, meteen na bestelling een bevestigingsmail. Ik heb pas nog een bestelling gedaan dus ik neem aan dat in dat proces niks veranderd is. Op 25-3 besteld, meteen na de iDealbetaling een bevestiging ontvangen van TOMS Customer Service, op 26-3 een mailtje dat de bestelling verzonden is. Misschien even in je spambox kijken ofzo? Of als je bij het bestellen een account hebt aangemaakt, even inloggen. Je kunt bij Toms ook nog een account aanmaken nadat je eerst als gast hebt besteld, als je maar hetzelfde e-mailadres gebruikt. Dan kun je toch de bestellingen bekijken die je als gast gedaan hebt.
Bevestigingmail krijgt je direct, dat gaat automatisch. Als je deze niet hebt gekregen is misschien je bestelling niet doorgekomen of is de betaling niet gelukt? Ik zou contact opnemen.
Ik heb inderdaad als gast besteld. Ik heb geen mail in de spambox. Ik heb wel een ordernummer, die staat op de betaalrekening. Bellen kan pas vanaf maandag. Heb vast een mail gestuurd met de vraag. En toen kreeg ik wel gelijk een bevestigingsmail. Denk dus wel dat er iets niet goed gegaan is in het proces. Hoop dat het nog goed komt met de schoenen. Is een hele zoektocht om in de sale voor 4 dames schoenen te vinden in de juiste maat.
Daarom dacht ik al dat er iets niet goed is gegaan. Betaling is zeker goedgedaan. Ik heb gemaild. Als ik geen reactie krijg maandag bellen.
Toevallig van de week 2 paar schoenen besteld als gast zijnde. Geen bevestiging ontvangen. Na 3 dagen contact opgenomen via hun chat optie op de site, medewerker zag geen bestelling van mij staan dus dacht al dat t mis was gegaan. Dag later stond de DHL aan de deur met mijn pakketje, vreemde gang van zaken daar maar gelukkig wel mijn pakketje gekregen.
Helaas ervaring mee. Vorig jaar ook geen bevestiging gekregen. Na contact met de klantenservice bleken zij de bestelling niet door hebben gekregen. Ik moest een printscreen sturen van de betaling, vervolgens kreeg ik het geld teruggestort. De bestelling moest ik opnieuw plaatsen. Succes!
Hier wel een bevestigingsmail en binnen een paar dagen geleverd. Misschien een typfout in het emailadres?
Door dit topic net een paar schoenen besteld. Ik kreeg een bevestigingsmail, heb wel een account aangemaakt.
Net gebeld met de klantenservice. Er is inderdaad geen order geplaatst helaas. Ik krijg als het goed is het geld teruggestort. Wel jammer want ik had er een hoop tijd in zitten om voor mijzelf en drie dames schoenen uit te zoeken naar ieders smaak. Durf ook niet goed weer een bestelling te plaatsen.
En nu krijg ik een bevestigingsmail dat de schoenen opgestuurd worden. Niets over het hele voorval. Nou, ben benieuwd.