zwellinkje tussen grote teen en teen er naast...

Discussion in 'De lounge' started by frummeltje31, Jun 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Hallo,

Stomme vraag misschien, maar ik heb sinds een paar dagen een zeurende pijn in mijn rechtervoet, er zit ook een kleine zwelling (het is niet blauw of rood) en als ik er op druk doet het pijn. De plek zit zeg maar tussen mijn grote teen en de volgende teen in, ter hoogte van het 1e middenvoetsbeentje?

Enig idee wat ik kan hebben. Wil niet weer naar de ha... (ben de afgelopen weken al vaak genoeg geweest! lol), uiteraard kijk ik het even aan en anders toch maar een afspraak maken...:(

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Zou toch even gaan, misschien voetschimmel.

3. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    een voetschimmel in mijn voet????

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ja waar denk je anders dat je dat krijgt? :D

Mijn zoontje had ook een beetje een zwelling, leek een beetje op een blaar en dat was ook voetschimmel.

5. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    lol, grapneus! :D

ik bedoelde eigenlijk te zeggen of ik voetschimmel inwendig kan hebben of dat het gewoon op je voet zit. Het zit namelijk binnenin, onder de huid, intern, snap je??? Net zoals je een breukje kan hebben zeg maar. Misschien een ontsteking ofzo??

Jeez, hoop dat je er nog wijs uit wordt, ;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh zo :D

Geen idee, of dat echt onder de huid kan zitten. Heb het zelf nog nooit gehad dus weet niet hoe het voelt, alleen omdat je zei dat het een zwelling hebt, dat had mijn zoontje toen ook.

Of een ontsteking? Dat kan ook verrot pijn doen..

7. frummeltje31

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    ja dat! ik kijk het maar even aan en anders ga ik woensdag langs de huisarts maar weer. Kan natuurlijk een ontsteking zijn of wellicht een klein scheurtje in mijn middenvoetsbeentje of iets dergelijks. Kan me niet herinneren dat ik mij gestoten heb, maar ja, dat zegt niets, hihi.

In ieder geval super bedankt!!!

Share This Page