Wat gebruiken in maxicosi? (deken/voetenzak)

Discussion in 'De babyuitzet' started by FutureMama81, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Wat is handig en van welk merk? Ons kindje komt in februari dus heb wel wat warms nodig. Heb de lodger bunker maar die lijkt me wat groot en onhandig in de maxicosi of valt dat mee?

2. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Maxicosi heeft speciale voetenzakken, ideaal!!!

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    De bunker is inderdaad veel te groot voor in de maxi-cosi. Mijn zoontje werd geboren in mei, dus toen hij er bijna uitgegroeid was in december heb ik de Bunker nog wel eens ervoor gebruikt, maar voor een pasgeboren baby is het niks.

Op Marktplaats heb ik voor dit kind de bijpassende voetenzak gekocht, (20,-) maar je hebt ook universele voetenzakken geloof ik.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik heb een voetenzak van de prenetal voor de maxicosy. hij koste maar 15. ik vind de orgineloe vanb maxicosy veelste duur. je kan idd ook een dekentje gebruiken

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Lodger Bunker is alleen bedoeld voor in de wandelwagen. In de maxi cosi is deze veel te groot en te dik.

Het beste is iets te gebruiken dat speciaal voor een maxi cosi is bedoeld. bijv. de originele voetenzakken of een universele voetenzak voor de maxi cosi. Deze zakken zijn kleiner waardoor ze er beter in kunnen liggen. Vooral in het begin als je dan een voetenzak gebruikt dan moet de hoofdverkleiner in de voetenzak gedaan worden. Bij iets wat daar speciaal voor bedoeld is is daar rekening mee gehouden.

Wat ook kan is de Lodger shelter. dat is de draagdoek die je ook kunt gebruiken in de mc.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben die idd ook altijd gebruikt bij de eerste twee en nu bij de derde ook weer gewoon lekker. Vind het ideaal, past gewoon prima, zit altijd goed en super makkelijk in gebruik. En natuurlijk ook erg belangrijk, lekker zacht en warm voor de kleine, maar ook weer niet te warm!

7. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Ik heb ook de voetenzak van maxi cosi, ideaal!

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Wij hebben ook de voetenzak van Maxi-cosi. Makkelijk in gebruik en heerlijk warm. Je kunt de bovenkant er ook helemaal vanaf ritsen als het warmer is, dan heeft je kindje een extra zacht zitje en verkleiner voor het hoofdje. We zijn er erg tevreden over.

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb een maxi-cosi voetenzak besteld van Koeka. Vond deze wat mooier...(heb geen idee of ze duurder zijn).

koeka Slaapzakken&categorypicture=0&categoryback=0

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik gebruikte de lodger wrapper als deken in de maxi cosi. Dochter is van december. Veel handiger dan een voetenzak,in de winkel haal je hem makkelijk weg of als het warm werd in de auto. Buiten er hup weer op. Zag in die tijd (nu let ik er minder op) zoveel puffende kids in hete winkels in een dichte of bijna dichte voetenzak in de maxi cosi.

11. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb hiervoor de babynomade van redcastle gekocht. Is echt overal voor te gebruiken, super mooi en super zacht!

12. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een voetenzak gekocht, een universele van baby dump (van prenatal is tijdelijk uitverkocht). Kostte 19,95 en ik ben er erg blij mee, de bovenkant kan er ook afgeritst worden want voor winkels e.d. is dat ding echt veel te warm.

Die van maxi cosi kost toch al snel 2,5 keer zoveel en ik zie eerlijk gezegd geen verschil behalve de merknaam..

13. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben de voetenzak van maxi cosie erbij gekocht.

Lijkt me ideaal.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier ook een mc voetenzak. via mp besteld. Is gewoon heel prettig!!

15. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

Jan 3, 2009
    509
    3
    0

16. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Hoe zit dit eigenlijk bij de maxicosi pebble, moet de hoofdverkleiner dan ook in de voetenzak. Die is namelijk al plat en niet meer zo als de oude...ik heb echt geen idee.

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij hebben de orginele voetenzak van de Maxi-Cosi. Lekker warm. Soms iets te warm...

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    de bunker past niet in de mc, is te groot
    Ik heb een voetenzak van maxi cosi zelf erbij, en bevalt prima!

20. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

Jun 20, 2009
    388
    0
    0
    Ik had de voetenzak van wallaboo, en ik vond het echt zo'n mooi en fijn ding! Aan de binnenkant is ie gevoerd met bont en van buiten suede. En de pasvorm was ook echt perfect! Nu ze groter is heb ik ook de grotere variant in huis, ook weer heel fijn!

Share This Page