Deze heb ik al eens eerder aangeboden, helaas heeft degene hem toen nooit opgehaalt. Dus bij deze opnieuw! Wij hebben een hele leuke speeltent van tomy te koop. De tent heeft aan alle zijde een andere activiteit waardoor er veel uitdaging is. Bovendien is de tent makkelijk op te bergen doordat je hem snel kunt inklappen. Op dit flimpje (hoop dat het werkt) is de tent en zijn mogelijkheden te zien. De nieuwprijs van de tent was 70 euro Discovery Dome Deluxe - Tomy
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat ie zowieso pas leuk is als je kindje zelf kan lopen (ivm in en uit lopen en om de tent heen) Verder moeten ze natuurlijk de ballen in de tent gooien (in de juiste gaatjes) en dien je mbv "sleutels" de vakjes open te maken waar de ballen in zitten. Mijn neefje van 3,5 vind het ook nog helemaal leuk om mee te spelen
Van vorig jaar september, nog geen jaar dus.Heb ook de gebruiksaanwijzing er nog bij als ik ff diep graaf in de papieren. Hij is geheel in goede staat alleen het touwtje (de klepel) van de bel boven de deur is gebroken. Onze dochter heeft sinds het voorjaar ook een ballentent erbij en 2 tenten vinden we een beetje teveel van het goede vandaar dat we deze willen verkopen.