Mijn partner begon vanavond over een tondeuse. Ik ben er niet zo van gecharmeerd moet ik zeggen, want mijn broertjes waren vroeger altijd zo kaal. Ik vond het maar niets. Maar als je nu een stand 5 bijvoorbeeld (als zo'n ding dat al heeft) gebruikt, is het dan nog enigzins zo dat hij er niet zo kaal uitziet? Heeft er misschien iemand foto's van een wat hogere stand met de tondeuse?
ik doe mijn man zijn haar altijd op 6 mm.. vind het best kort maar dan kan hij er weer even tegenaan. heb er geen foto van maar je kan altijd uitproberen toch? begin je wat langer en als je man of jijzelf korter wil nog een keer.. en ach als het te kort is groeit het toch zo weer aan
Wij hebben deze; Philips HC3410/15 tondeuse Foto is niet mijn vriend. Maar zo zit wel zijn kapsel (als ik klaar ben haha je moet het na een maand is zien ) deze tonduese kan geloof ik van 0,5 tot 2,3 cm lengte verschillen. Het was een uitprobeersel en ik ben best tevreden. Als er ooit een ander komt neem ik wel een draadloze al heeft hij wel een lang snoer moet ik zeggen.
Ja elke stand verschild 2 mm. Dus je heb best veel keuze. Maar ik doe de bovenkant altijd op 1,9 cm. Maar hoeveel de foto is zou ik niet weten.
Ik doe mijn man en de jongste zelf. Bovenop 2,1 cm, overgang 1,5 en dan achter en zijkant 0,6 in de zomer en 0,9 in de winter. Bovenop hebben ze dan dus stekels en daar gaat dan wat gel in.