Koolhydraatarm wie doet mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Cupcake, Jan 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cupcake

Cupcake Bekend lid

Aug 27, 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies.. En Gents...

Ik doe een koolhydraatarm dieet? Deel hier je tips, dips, en recepten..
    Als er al een topic is ( me very sorry:D)

Ik ben benieuwd!

Ik wil er 25 af hebben. Minimaal 3 kilo per maand. Mag altijd meer natuurlijk.;) en ik ben sinds gisteren begonnen. Ik sta nog niet op de Weegschaal omdat mijn batterijtjes leeg zijn hahaha. En ik denk ook niet dat ik dat ga doen tot eind van de maand ofzo. Ik voel het wel aan mijn kleding. Ik heb 2 jaar geleden de lat zo hoog gelegd en doorgeslagen dat ik in een depressie terecht kwam. Nu wil ik dus niet de druk te hoog leggen.. Is een prima streven denk ik zo toch?

Succes ladies!

2. Cupcake

Cupcake Bekend lid

Aug 27, 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals je ziet in mijn bannen was ik begonnen met weightwatchers jaren geleden :D

3. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik wil je succes wensen en even mijn ervaring vertellen.

Ik heb 4 jaar geleden het south beach dieet gedaan en ben ook gigantisch veel afgevallen (30 kilo). Maar zodra fase 3 aanbreekt en je dus weer koolhydraten mag gaan eten ben ik ook weer gaan groeien. Ik was zo weer 15 kilo gegroeid. Dit is een dieet die je je hele leven lang moet volhouden je kan niet zomaar weer koolhydraten toevoegen heb ik ervaren.

Ik heb nu sinds een jaar mijn levensstijl omgegooid, ben bewuster bezig met mijn voeding en beweeg nu. Veel meer gezond eten en geen pakjes en zo veel mogelijk de verkeerde e-nummers laten staan. En echt ik heb hier heel veel baat bij. Dit is ook iets wat je je hele leven moet doen, maar ik kan gewoon eten wat ik wil. We eten echt wel eens een patatje of iets anders wat "verkeerd" is maar dit is tenminste vol te houden. Ik ben nu 11 kilo kwijt en zit op mijn streefgewicht. Maar het gaat zo goed dat ik het niet erg vind om nog een tussen de 3 en 5 kwijt te zijn.

Succes!

Share This Page