Ik heb net dadels gekocht en ik vroeg me eigenlijk af of ik die ook al aan m'n meisje mag geven? Zo niet, vanaf wanneer zou dat dan kunnen?
Ik vraag me ook altijd af of die dingen niet aangelegd zijn met enorm veel suiker? Zo smaken ze iig. Wij kopen die soms bij de Turkse winkel, maar hebben ze de kinderen nog niet gegeven. ik vind ze te zoet en te plakkerig.
Die geconfeite dingen wel. Maar dit zijn verse medjool dadels. Acht dadels voor vier euro , maar ze zijn lekkerrrrr..... Dus ik vind het niet erg om ze alleen op te eten, haha. Maar vroeg het me dus zo af.
Hahaha, ik was het aan het typen en vond het al zo raar staan. Geconfijte dus (hmm..dat staat eigenlijk ook raar)
Hey, ik weet niet of het onder een jaar mag. Maar ik zou mijn dochter nu gerust dadels geven hoor. Even op de verpakking kijken, als er verder niks geks in zit kan het gewoon. Lekker met roomkaas erin trouwens hihihi maar das wat anders.
Het zijn gewoon verse dadels in een zakje, dus staat niks op de verpakking. Hmmmm....lekker met roomkaas! Helaas mogen dl en ik het beiden (nog) niet. Ben op dieet ivm KMA.
Oh als wij ze in huis hebben krijgt Irem gewoon wat stukjes hoor....ze is er gek op. Ben er rond 1 jaar mee begonnen, geef wel alleen echt die grote verse, niet die kleintjes.
De eerste keer dadel... geen idee?! Hier krijgt ze ze wel... haal de pit er alleen even uit. Ze vindt ze heerlijk