Ik ben op zoek naar een fles die een "bolle" speen. Ons meisje zuigt veel lucht mee naar binnen en nu is door de ka geadviseerd een bolle speen zodat haar mondje goed gevuld is. Iemand tips?
De tommee tippee fles ideeaal,lijkt net op een borst en is makkelijk te drinken met de speen,er zit ook een luchtventieltje in de speen zodat dat dat de krampjes verminderd. Gewoon te verkrijgen bij de kruidvat. Suc6.
Ik voed zelf met avent flessen, of die echt ''bol'' zijn weet ik niet maar ze zorgen er wel voor dat je kindje geen of bijna geen lucht mee krijgt.... mijn kleine heeft nog nooit last gehad van krampjes bijvoorbeeld
En zo zie je maar weer, iedereen zijn voorkeur en ieder kindje zelfs zijn voorkeur ik kan bijvoorbeeld weer niet omgaan met difrax flessen maar de fopspenen vind ik weer geweldig
Difrax is hier ook erg snel in de prullenbak beland wat een onding is dat Vind ze er wel erg leuk uit zien
We hebben nu nuby (lijkt ook op een borst) en heeft ook luchtgaatjes, maar ze hapt nog steeds lucht! Difrax en avent zijn volgens ka niet bol genoeg ( deze had ik beide mee) maar welk dan wel wist hij ook niet.....
Ik heb de de dr brown. Ideale fles! Maar ik denk dat de Tommee tippee meer geschikt zal zijn voor jullie. Moeten ze de mond echt onheen doen. En ik vind ze niet duur. Er is trouwens ook weer een nieuwe fles uit. Met een speciaal systeem erin. Beste voor de mond en ontwikkeling vertelde die verkoper. Misschien dat iemand de naam weet? Er zit een soort van zakje in waar je de voeding in doet.
je hebt van tommee tippe 2 types de gewone closer to nature die kan je over al kopen en de anti colic is met een groen plus erop Tommee Tippee fles anti colic 260 ml - Bieons deze dus maar die is alleen bij babydump in de winkels of online bij andere winkels te krijgen weet niet of die link mag zo niet pb je me maar even ik heb met mijn reflux kindje ongelofelijk veel baat bij de anti colic flessen is de enige fles waar hij rustig en goed uit drinkt is een beetje het idee van die dr brown flessen maar dan met bolle speen