Verdrietig over overstappen naar buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MollyM, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

MollyM Bekend lid

Onze kleine man is dik 7 maanden en past eigenlijk niet meer in de kinderwagenbak, bij de eerste had ik de bak al ingeruild voor de buggy met 4,5 maand omdat hij echt te groot werd. Nu probeer ik het alsmaar uit te stellen omdat het waarschijnlijk de laatste is die er in ligt en dat maakt me wel een beetje verdrietig :cry: Stom he.

Waarom blijven babytjes nou niet lekker lang babytjes! :) mijn andere zoontje is 3,5 en die is al echt een klein knulletje.
    Dat kunnen ze nog zo lang zijn in hun leven. Babytje zijn, zijn ze echt maar even!

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja... baby zijn ze maar heel even. Het gaat zo snel he!

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Idd het gaat zo snel. Ik breng al kleertjes op zolder omdat die niet meer passen :(

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    het gaat heeeel erg snel ik heb een tijd geleden al met pijn in mijn hart geconstateerd dat de bak echt te klein is!
    en helaas past ze ook niet meer in de maxi :oops: :cry:
    ze is bjna 6 maand maar als je haar ziet en ik zeg dat ze 7/8 maand is word het ook geloofd...............

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Gaat snel he!

Lieve ging met 5 mnd ook in de buggy want ze paste niet meer in de ligbak.
    Zat daar ineens een echt kindje en het baby vond ik er helemaal af!
    Heb ook al flink wat kleding op zolder staan nu van Lieve want ze past veel echt niet meer.

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ohhh zo herkenbaar! Het is het afscheid nemen ervan... zo snel voorbij ook! Ik weet nog dat ik op een dag een berg spulletjes naar zolder bracht... tummytub, wippertje... dat soort dingen... nou wat een rotgevoel gaf me dat zeg... Ik vind het ook moeilijk, aan de ene kant is het geweldig om te zien hoe ze groeien en ontwikkelen, aan de andere kant gaat het razendsnel allemaal!

Joey ging overigens met 4,5 mnd al in de buggy... :(

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb Serjenka ook altijd zo lang mogelijk in de kinderwagenbak willen houden, vind de buggy ook zo'n grote stap.
    Ze is nu 15 maanden en als ik haar zo zie, m'n babietje is er echt niet meer, ze wordt zo vlug groot.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    jaaaaa ... snik snik, dat zei ik ook gisteren avond nog aan mijn man .... snik snik.

Maar tis wel een hele leuke periode wat we nu mee maken, schatterlachjes, mee zingen, goed zitten, lekkere eten ... :D

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja je kan ze natuurlijk lang klein houden ,maar op een gegeven moment is er geen houden meer aan. en iedere fase heeft zijn charmes.

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    heel herkenbaar, het gaat ECHT heel snel.

alle clichés zijn waar.......ze worden echt snel 'groot'

11. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Wat ik heb is misschien ook heel raar:
    Ik heb soms zelfs een beetje heimwee naar de zwangerschap. Het onbekende wat je te wachten staat en het speciale gevoel in je lichaam, de bewegingen voelen in je buik.
    Ook heb ik heimwee naar de dag van de bevalling. Ondanks de pijn was het de mooiste dag van m'n leven.
    Hetzelfde gevoel heb ik met de kraamweek, dat was een heerlijke week met een geweldige lieve kraamhulp.

Natuurlijk ben ik ongelofelijk blij met m'n lieve kleine mannetje, daarom is het gevoel zo dubbel. Hij was best klein bij de geboorte: 2870 gram. Nu is hij na 7 weken alweer bijna 5 kilo! Het gaat zo snel allemaal!
    Wat wel leuk is dat er iedere keer een nieuwe fase aanbreekt. Nu kan hij ons echt lang aankijken en naar ons glimlachen, terwijl zijn lachjes eerst alleen maar trekjes waren.

Waarschijnlijk heb ik over een paar weken weer heimwee naar deze periode. En over een paar maanden als ik de buggy moet gaan gebruiken heb ik hetzelfde gevoel als jullie.
    Zullen het de laatste hormonen zijn?

12. Niet meer actief

danisha jammert/huilt altijd vrij snel in de wagen. Zal ze het gewoon niet meer leuk vinden? ze kan nog niet in de buggy denk ik. Weet eigenlijk niet hoe plat de buggystand kan. Ze is nu 62 cm en 7420 gr flinke dame dus!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    missv, dat heb ik dus ook.... heimwee naar de zwangerschap en bevalling, kraamweek... ik zou het zo over willen doen.

grappig mijn zoontje woog ook 2870 gram. nu al 6900 gram :confused:

14. Ben ik nou zo anders?
    Ik vond het alleen maar leuk dat ie in de buggy nzet kon, lekker laten rondkijken, iedereen die hem lekker kan zien, en dat hij natuurlijk op ons reageert en steeds meer kan.

Natuurlijk ik vond hem lief en leuk toen hij echt baby was maar ik keek er meer naar uit dat hij wat meer dingen kon en deed, in eerste instantie kon hij niks alleen slapen, beetje saai haha...

Misschien komt het ook wel doordat hij niet echt klein is geweest? hij was 4270 gram bij geboorte en 54 cm. Flinke jaap dus haha.

Ik vind het alleen maar leuker worden en kijk uit naar de dingen die hij straks kan bv lopen enz...

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    als ze net geboren zijn dan liggen ze zo heerlijk bij je, en kun je zo heerlijk knuffelen en ze bij je in slaap laten vallen.

Nu wil mevrouw lekker rechtop zitten en alles kunnen zien en vooral kunnen aanraken.....is natuurlijk ook heel erg leuk en ook hier geniet ik heel erg van, maar ik vond dat hele prille ook erg mooi.

16. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Die van mij wil nu al niet meer liggen bij mama of papa, moet persee rechtop zodat ie wat ziet. Past trouwens ook al haast niet meer in de bak. ik denk nog een maandje en dan moet hij toch echt in de buggy.

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat knuffelen mis ik ook echt wel hoor. Als Serjenka bij me in de zetel zit, dan is het om zot te doen en te spelen, niet om te knuffelen. Ze wil dit ook helemaal niet meer.
    Bij de tweede zal ik er nog meer van gaan genieten van die knuffelmomenten, want ze zijn zo voorbij.

18. MollyM

MollyM Bekend lid

Veel knuffelen inderdaad die van 3,5 komt alleen knuffelen als ie moe of ziek is :) en ik heb het toch maar gedaan, de buggy inzet zit erin en meneer vond het prachtig en zat de hele weg te dansen! :D

Deel Deze Pagina