Hallo mama's, vanochtend toen ik m'n kleine de fles gaf ben ik met m'n stomme kop helemaal vergeten de fles te controleren op de temperatuur van de melk. Hij dronk eraan, deed heel raar (trok z'n hoofd weg) en begon toen heel hard te huilen. Ik kwam er dus achter dat de melk behoorlijk warm was. Heb de melk af laten koelen en toen ik zeker wist dat de melk goed was, weer geprobeerd te geven. Hij trok weer een paar keer weg en ik kon aan hem zien dat hij wel probeerde te drinken, maar dat het niet lukte. Later dronk hij uiteindelijk (met moeite) toch de fles leeg. Zou hij nu z'n tong verbrand kunnen hebben en moet ik er dan nog wat aan laten doen? Ik heb z'n tong bekeken, maar zag niks geks, geen bultjes o.i.d. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik niet eerst gevoel heb!!! Maar kan er nu niks meer aan veranderen. Ik hoop in ieder geval dat het nooooooooooooit meer gebeurd!
Misschien was het niet zijn tong maar zijn lippen, wangen of verhemelte? Of misschien was het wel gewoon de schrik?
Vervelend, maar je kunt er nu in ieder geval niks meer aan doen. Hij kan er nog wel 'n dagje last van houden (althans dat had ik toen ik deze week m'n tong verbrandde).