Je kent ze vast wel moeilijke zinnen en makkelijke zinnen die je toch minstens 50 x snel achter elkaar uit moet kunnen spreken zonder te struikelen over je eigen tong. P Wie heeft er een leuke zin??
Ai... Da gaat niet! Fritsie mixte zijn whisky met een whiskymixer. Als de poes van de postkoetskoetsier in de postkoets kotst, poetst de postkoetskoetsier zijn postkoets met postkoetsenpoets.
als een potvis in een pispot pist,heb je een pispot vol met potvis pis. als vliegen achter vliegen vliegen, dan vliegen vliegen vliegens flug. als mij tekkel jou tekkel tekkelt, tekkelt mij tekkel jou tekkel terug. de knappe kale kapper knipt de knappe knaapjes kaal. frans zecht tegen frans in het frans, is frans in het frans ook frans, nee zecht frans in het frans tegen frans, frans is in het frans ----franswa. supercalafragalisticexpialidocious!!!!
ping en pong gingen pingpongen in een pingponghal, ping pingelde de pingpongbal naar pong en pong pingelde de pingpongbal naar ping, tot slot sloeg ping de pingpongbal op de pingpongtafel in de pingponghal leuk dit!!
Ik ken die van Frans net iets anders... Frans vroeg aan Frans in het Frans of Frans in het Frans ook Frans is. Toen zei Frans tegen Frans in het Frans dat Frans in het Frans Francois is.
- Opa's geit op zolder - Varkens geiten boerenkool - Oma sneed zeven scheven sneden brood - Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een cafe met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier!
deze is echt goed, echt een tong breker deze 4. ik zal haar maar barbara noemen en als zij mama zal zijn barbaramama, misschien er aan plakken. lol
vrouw Tad had een wrat op haar gat. Toen kwam jan Tad met zijn lat en sloeg met zijn lat op de gat van vrouw Tad zodat de wrat van vrouw Tad aan de lat van Jan Tad vast zat.
De knappe kapper kapt knap, maar de knecht van de knappe kapper kapt nog knapper dan de knappe kapper kapt. Voor iemand die slist... Zeshonderzesenzestig flessen bessensap
Als apen apen na-apen, dan apen apen apen na De koetsier poetst de postkoets met postkoetsenpoets Vissers die vissen naar vissen en vissers die vissen die vangen vaak bot. De vissen waar de vissende vissers naar vissen, vinden vissers die vissen vervelend en rot Kapper Knap, de knappe kapper, knipt en kapt heel knap, maar de knecht van kapper Knap, de knappe kapper, knipt en kapt nog knapper dan kapper Knap, de knappe kapper, knipt en kapt Zeven zwarte zwanen zwommen zonder zorgen zingend naar de Zuiderzee Ik blijf herhalen, dat je de herhaling moet herhalen. Als je de herhaling goed herhaalt, hoef je de herhaling niet meer te herhalen Roverovervallen vallen overal voor. Het valt voor dat bij een roveroverval, een rover, voorover, over een roverval valt. Maar een rover, heeft het er wel voor over, om tijdens een roveroverval, voorover, over een roverval te vallen. Want voor een rover, schiet er bij een roveroverval, altijd wel wat over De praat die jij praat, dat is geen praat, maar de praat die ik praat, dat is pas praat, als je praat van praat