Hallo dames Even een vraagje. Jelina doet sinds kort constant haar tongetje na buiten. Echt de hele dag loopt ze met dat ding uit haar mondje. Zie foto in m'n album. Hebben jullie beebs dit ook en heeft dit een reden waarom ze dit doet. Groetjes Vera
ik weet het niet hoor, misschien dat ze zich er bewust van worden dat ze een tong hebben en er dingen mee kunnen doen? het eerste stapje naar het leren praten misschien? Colin doet het ook de hele dag, en dan hoop ik dat ie niet valt met zijn tong tussen zijn tanden...... kan anders geen reden bedenken waarom ze het doen, maar volgens mij is het heel normaal hoor. groetjes Nienke
Iman heeft dat ook een periode gehad. Het is vanzelf overgegaan, ik dacht er pas weer aan nu ik dit lees
Ja erg he. We hadden een lekkage en Roy wilde bij de syfon komen, en haalde de tegeltjes weg. Maar hij kon niet bij de syfon. fijn he! Nu zit ik al een half jaar zonder tegels op m'n badkuip. Maar ja... We zijn er voor aan't sparen, als het goed is hangen er nieuwe voor de kerst dit jaar.
Daan begon dat te doen toe zijn tanden door kwamen en nu word het minder ze zullen niet meer zo intressant aanvoelen zeker
Hier nog zo eentje. Het ziet er zo stom uit vind ik, maar het lukt me nog niet om het af te leren. Maar er is nog hoop lees ik hier!
Komt me heeeel bekend voor hoor, Justin doet dit ook heel vaak. Soms lijkt hij net niet goed wijs, hij wiebelt dan op schoot van voor naar achteren met zn tongetje uit zijn mondje. Maar t hoort er geloof ik bij..
Hahaha Patroes! Ik zie het al helemaal voor me. Vigo wordt zich ook steeds meer bewust van zijn tong. Hij hangt hem ook regelmatig uit zijn mondje, en spant hem steeds aan. Heel grappig gezicht
ik ken het youame zit ook de hele dag met der tong naar buiten vooral op de fiets al het een beetje waait ze heeft het ook gedaan toen ze 5 maand was denk idd dat het een fase is