Hallo meiden, Misschien wel een stom topic mAar heb net t balletje van m'he piercing doorgeslikt onder het eten haha.. Het is niet de eerste keer hoor heb m al 5 jaar dus.. Maar nu ik zwanger ben was ik toch wel wat licht gestrest het is natuurlijk van metaal.. Kan dat kwaad voor de baby? T zal wel niet en het zou er wel weer uitkomen hahahaha maar toch voel ik me er raar bij en vraagk m'he af of het schadelijk is voor ons kindje.d8 meteen dat t balletje bij de baby zou komen,lekker dom hahaha hormonen he Liefs fay
geen zorgen om maken, als het op genomen zou worden door je lichaam zou het balletje inje mond ook gevaarlijk zijn.
Ik heb ook een tongpiercing, 2 zelfs, maar nooit balletjes ingeslikt Wat ik wel heb, is dat me lichaam mn wenkbrauw piercing uitgestoten heeft, voor zwangerschap niks geen last gehad, en nu ik zwanger ben, is me wenkbrauw piercing verstoten. Ach ja, dan maar even geen wenkbrauw piercing
kan geen kwaad hoor, komt echt niet bij de baby in de buurt, anders zou je hem wel uit moeten halen als je zwanger bent
bedankt voor jullie reacties hihi. heb weer een ander balletje in en heeeeel strak erop gedraaid haha. ik snap niet hoe dat er bij mij al een paar x af heb kunnen vallen hahaha.. het balletje zal er wel weer via de andere weg uit zijn gegaan.. maar toch maakte k meteen zorgen omdat ik zwanger ben..echt gek eigenlijk! maar nu geen zorgen meer hoor bedankt voor de reacties!! liefs fay
De mijne valt er ook wel eens af, waarschijnlijk doordat ik er af en toe flink op bijt. (niet dat ik dat bewust doe, maar soms gebeurt dat tijdens het eten ofzo ) Waarschijnlijk draait het dan los ofzo, weet ook nie. Kheb het altijd wel bij mijn voorste piercing, de achterste geen last. Maar goed, net wat de andere ook zeggen, als het schadelijk was zouden ze tongpiercings afraden tijdens zwangerschap, en heb ik nog nooit van gehoord, dus zal wel mee vallen