Ik heb de afgelopen dagen goed de hartslag kunnen horen met de angelsound. Echt leuk om het hartje te horen kloppen. Ik moet altijd vrij laag luisteren, en een beetje aan de linker kant. Maar vandaag vond ik het hartje wel heel ver naar links! Ik moest dat ronde ding van de angelsound bijna tegen mijn heupbot houden voordat ik het pas kon horen. Ook op de echo's die ik gehad heb was wel te zien dat het kindje heel erg links in de vruchtzak ligt, maar zo ver naar links? Ik vraag me af of dat wel goed zit....
je kindje heeft zoveel ruimte dat het echt overal kan zitten onze uk zit ook elke keer ergens anders dat de uk van jullie erg links in vruchtzakje zit zegt niets zat de mijne eerst ook toen weer niet toen weer wel ik kan het weten heb namelijk al 9 echo's gehad niet te druk maken
Hai meis, Niks om je druk om te maken. Ik had in het begin ook dat ik heeeel laag moest zoeken en ook altijd aan de linkerkant. Dat is gewoon de favo plekje van de beeb. Ik vind het hartje pas sinds een week of 4 aan de andere kant. Don't worry meis...lekker genieten!
ik had ook eerst constant rechts ook tegen mijn heupbot aan hoor .. vanmorgen zat ie heel laag in het midden ,en toen ging het ineens weer weg naar rechts hihihihi het is nu al heel erg beweeglijk ,maak je niet druk joh niks aan de hand .. ik ben zo blij met de angelsound echt een super uitvinding !
de mijne hoor ik elke keer ergens anders, dan weer links, dan rechts, dan in het midden, dan hoog dan heel erg laag (echt bij het schaambotje..) ik hoor hem zelfs 'verhuizen' dan moet ik hem weer zoeken... net verstoppertje spelen, kij grappig.