ik heb hem al 2 keer laten zetten de 1e keer viel zat mee. Heb savonds gewoon speklappen laten zetten onder het mom van s'morgens een vent {jaja vrouw mja} savonds een vent. Maar ach het ging ok wel. wel grappig met praten want ja je tong is gezwollen. Daarna geoppereerd en na 6 uur zo stoned als wat je piercing terug zetten lukte niet, dag ern gaatje dicht. Weekje laten heb ik hem opnieuw laten zetten maar dat was hel, jeetje wat deed dat vreselijk pijn zo door dat littekenweefsel heen,die vrouw moest ook hard duwen om hem erdoor te krijgen. Verder vergeet ik hem eigenlijk ook altijd alleen met een toffee oid. Mijn man voelt dit wel hoor
Ik vond het zetten wel meevallen en ook niet veel nalast gehad. Dezelfde avond nog stampot zuurkool met rookworst gegeten haha, alleen bleef mn vork elke keer aan de piercing hangen Dagen daarna wel een beetje een dikke tong gehad maar was prima te doen! Helaas heb ik hem nu niet meer, heb hem ivm mn werk uit moeten doen, vind het nog steeds jammer!
ik heb hem er toevallig een paar maanden terug uitgehaald had hem al 11 jaar en dacht eigenlijk wat heb ik er nog aan haha, merkte niet dat hij er zat, je zag he took niet verder... met zetten vond ik het na het zetten eerst heel irritant dat het bolletje op je tong lijkt of je iets te eten in je mond hebt dus dat ik het steeds door wilde slikken :S maar daarna viel het wel mee met pijn in de eerste instantie dus ik dacht kan wel eten, dat heb ik geweten :s dag erna was mijn tong zo dik dat ik amper kon praten als de telefoon ging kon ik echt niet opnemen want was echt niet verstaanbaar, en dat deed echt zeer! die trok na een paar dagen wat weg en toen ging vla enzo eten gelukkig zonder pijn.. een week en het was helemaal weg de dikte en pijn.. vond het zetten overigens erg meevallen was heel bang, maar vond navelpiercing 10x erger!
Ik vond het zetten echt niet lekker. Heb ongeveer 3 dagen een dikke tong gehad en moest erg wennen aan het ding in mijn mond. Daarna ging het wel. Ik heb dat ding trouwens al jaren niet meer. Ik vind het trouwens niet mooi als je het ziet. Ik heb het altijd voor mezelf gehouden. Ging er ook niet me elopen spelen ofzo...
ja helaas heb ik ervaring met een tongpiercing Daarom heb ik nu een verot gebid en heb ik in het verleden tot jankens aan toe pijn gehad in mijn gebid
hier geen dikke tong gehad heb alles kunnen eten en goed spoelen dat deed ik 2x op n dag gewoon met mond water... voor de rest zoek een goede piercer heb mijn tong piercing nu al 11 jaar
Heb hem nu een jaar. Heb er 5 jaar over gedaan om hem te zetten was doodsbang. Uiteindelijk heb ik hem voor mijn verjaardag gekregen, afspraak is voor mij gemaakt. Klem op tong was even vervelend. Maar verder niet pijnlijk. Had hem na het avondeten laten zetten. Volgende dag vla gegeten maar was ik snel beu. Had een dikke tong en pijn omdat ik visite had en veel moest praten. Ibuprofen ingenomen, grote milkshake bij de mac gehaald en 3 uur later zat ik aan de patat met frikandellen nergens geen last meer van gehad. 3 mnd later werd ik met spoed geopereerd. Gaatje dicht. Naar de shop, hebben hem toen met een stretchnaaldje doorgeprikt. Voelde ik niks van. Alleen toen de piercing er weer in ging heb ik 2dgn een dikkere tong gehad. Ben er nog iedere dag blij mee en vriend vind het ook erg fijn. Heb hem niet voor hem laten zetten, maar voor mezelf.
ik heb er 2 gehad ... zetten deed geen pijn genezen ook niet alleen jammer dat nu ik ze niet meer heb duidelijk te zien is dat het tegen mn tanden al die tijd is gekomen
Ik vond het zetten van de tongpiercing wel meevallen want het gebeurt heel snel, alleen kort daarna ging mijn tong pijn doen en opzwellen. Daardoor ging ik slissen en kon ik een week niet goed eten. Ik at vooral soep, ijsjes en rijst met appelmoes zodat ik t makkelijk kon doorslikken. Zodra het 2de staafje erin gezet werd was de pijn gewoon weg omdat op een gegeven moment het lange staafje ging irriteren omdat me tong al minder gezwollen was. Na het kortere staafje ging de kortste erin.
Ik heb m'n tongpiercing nu 11 jaar en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het zetten deed opzich geen pijn, je voelt alleen een prikje als de naald erdoorheen gaat, maar ook dat is voorbij voor je 't in de gaten hebt. En het scheelt dat het staafje er gelijk inzit bij het prikken. Dus het is niet eerst prikken en nog eens een staafje er zien in te krijgen. Ik heb een paar dagen een dikke tong gehad (geen pijn), en ik kon toen moeilijk eten, eigenlijk alleen vloeibaar. De 1e paar dagen goed spoelen met mondwater, voor de infecties. Heb er tot op de dag van vandaag nog geen problemen mee gehad. En heb geen problemen met m'n tanden.