Hoi dames Wie van jullie heeft er een ? En hoe gingen de eerste dagen bij jullie hadden jullie pijn bij eten ? Ik hoef geen antwoorden van doe het niet het is slecht voor je tanden oid want ik heb mijn tongpiercing nu sinds eergisteren Alvast bedankt
Hij zit er nu al 11 jaar in, geen pijn gehad, kon gewoon alles eten enz Maar wat bedoel je met "want ik heb ZE nu sinds eergister" heb je er 2?
Nou ik had de eerste paar dagen behoorlijk last met eten... Daarna niet meer en heb er verder ook nooit last van
Nee heb er maar een , die ze sloeg op de tongpiercing Ik kan ook eten en echt pijn doethet niet maar het is lastig Hoe was bij jullie de zwelling ?
Heb er ook 1 mijne is verkeerd gezet dus heb ik lang last van gehad maar ik kan niet meer zonder nu heb hem al zeker 8 jaar nu
Ik heb de mijne 11 jaar gehad. Nu alweer een paar jaartjes eruit. Maar goed.. Ik heb er nooit last van gehad. Eerste dag een iets dikkere tong maat geen pijn en heb de dag na het zetten voor het eerst gezoend ermee
Heb er ook eentje gehad! De eerste dagen at ik veel vloeibaar voedsel zoals soep en vla. De zwelling hield vanzelf op na 3 a 4 dagen. Daarna at ik wel boterhammen, maar dan zonder korstjes. En aardappelen deed ik stampen. Chips, stokbrood en ander eten met scherpe randjes of hoekjes heb ik expres een paar weken niet gegeten... Succes!
Tongpiercings zijn zó 2002 Nee hoor, geintje Ik heb er onwijs veel last van gehad, tong als een biefstuk, kon 3 weken lang alleen maar vla en pap eten, verschrikkelijk! Nu heb ik een lekker leeg mondje, al jaren Hopelijk blijft jou de pijn bespaard.
Ik heb de eerste paar dagen soep en pudding gegeten. De pijn viel opzich mee maar ik kreeg toevallig ook de griep waardoor ik niet lekker was.
Pijn viel hier ook mee! Eerste dagen vla gegeten. Ik vond het wel lastig eten.. toen ik eenmaal overging ik 'vast voedsel' beet ik regelmatig op mn piercing.
Ik had wel opgezwollen tong en het voelde alsof ik spierpijn had in mn tong; stijf gevoel. Maar aangezien ik hem als cadeau kreeg van mn pa (verrassing) en ik amper had gegeten de hele dag, werkte ik in de avond toch mooi ff een frikandel speciaal en patatje oorlog weg. Dit weet ik nog alsof het gisteren was Dat is al wel een hele tijd terug, heb de piercing er inmiddels uit. Werd er flauw van
Bij mijviel het zetten en de zwelling mee, maar helaas had ik er elke maand tijdens mijn menstruatie veel last van! Ik was hiervoor al gewaarschuwd bij mijn navelpiercing, maar daar had ik het niet bij. Uiteindelijk ging het balletje los, per ongeluk doorgeslikt en eruit gelaten! Navelpiercing ook toen ik zwanger was! Wil het beide weer terug als ik heel veel ben afgevallen en gestopt ben met roken, als cadeautje voor mezelf!
Ik heb hem nu 13 jaar en heb er nooit last van gehad, ja het grote staafje was irritant beet vaak met mijn kiezen erop daarom snel een kleinere in laten zetten.
Ik heb ze als cadeau voor mijn verjaardag ghad , wel een paar weekjes te vroeg maar dan zou ik tege men verjaardag terug alcohol mogen drinken , een lekker biertje of wijntje ofzo
Oh ja dat had ik ook vaak: balletjes die loslieten en ik ze vervolgens doorslikte..... Zo is er ook wel eens een heel staafje verdwenen..... Kon volgens de huisarts geen kwaad zolang hij er aan de achterkant maar weer uit kwam