Tongpiercing!

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hihi, en ik durf dus geen tatoeage te laten zetten! tongpiercing is zo gepiept en voel je niets van!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ga binnenkort voor mijn 2e :D (weet alleen nog niet wat) Maar goed, das dan weer off topic.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Doet echt absoluut geen pijn!
    Ik heb tatoo's en een tongpiercing maar kan je vertellen dat een tatoo veel pijnlijker is.

Hier een dag of 4/5 dikke tong gehad.
    Goed spoelen met listerine en lekker veel ijs en milkshakes

4. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb er nooit last van gehad... :D heb hem 3 jaar gehad maar zie wel dat mn ondertanden lichtjes beschadigd zijn... heb hem nu niet meer... omdat mn man het dood eng vind

5. Amle

Amle Niet meer actief

Pijn heb ik ook niet gehad, dat viel me reuze mee.
    Ik heb het 4 jaar geleden in de herfstvakantie laten doen. Na die week, was de tong ook weer redelijk normaal. Ze hebben het op mijn werk toen niet gezien in ieder geval!
    Ben er nu nog steeds erg blij mee!!! Succes.

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik heb mijn tongpiercing vorig jaar laten zetten. Ik kreeg dezelfde dag al een heel dik gevoel maar lekker eigenwijs toch nog de stad in enzo. Kon die zelfde middag met moeite een broodje naar binnen gooien omdat je niet weet hoe je je tong moet bewegen. Daarna is die een week echt goed dik geweest. Kon ook niet echt goed eten. (potjes fruithapje met mango is echt lekker) maar vooral zachte dingen gegeten en lekkere verse soep.
    Na een week werd ik 's ochtends wakker met dikke bloedklonten rond mn piercing en toen was ook gelijk de zwelling weg.
    Heb daarna nog wel 3 weken moeten wachten met verwisselen van staafje en daarna ook nog 2x een kleiner staafje erin...moet nu eigenlijk ook nog 1x kleiner.
    Bij mij zie je het niet als ik praat, horen doe je het ook niet. Alleen als ik mn mond echt ver open heb dan zie je hem.

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hier eentje die de tongpiercing nu al 7 jaar heeft (jeetje zo lang alweer!) . Het zetten voelde ik echt niks van, de tang voel je zelfs meer dan de naald zelf!! Door alle spanning wel flauwgevallen daarna, maargoed hahaha. Tattooages heb ik ook, maar die doen veeeeel zeerder hahaha.

8. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Misschien een rare vraag hoor, maar waarom wil je een piercing als je niet wilt dat iemand het ziet?
    Ik heb er geen hoor.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb 1 avond een dikke tong gehad en 4 dagen later mocht er al een nieuw staafje in was al volledig genezen :D

Dit was wel 8 jaar geleden

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb een tongpiercing. en ik heb gelijk daarna weer gerookt en gegeten en gedronken geen dikke tong gehad of niets...
    vond het ook echt geen pijn doen.

lleen heb ik hem is voor goed fatsoen voor de tandarts uitgehaald ... nou dat heb ik geweten kreeg hem niet meteen terug in en moest weg paar uur erna lukte het niet meer was al flink aan het dichtgroeien. dus ik moest hem laten oprekken auw auw auw dat deed zeer...

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom neem je tattoo's als je niet wil dat iemand het ziet?
    Omdat je het voor jezelf doet, niet voor de rest van de wereld ;)

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb hem nu 10 jaar. En heb er helemaal geen last van gehad. Had vloeibaar eten gehaald maar heb savonds gewoon gegeten.
    Kijk wel uit met toffifees die blijven plakken haha.
    succes ermee!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik wil het ook al zo lang, maar ik durf niet! Ik heb wel 4 tattoo's, en vroeger een navelpiercing gehad, maar ik vind die naald echt dood eng!

14. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Lijkt mij ook zo stoer een tongpiercing! maar voel je dat echt niet die naald er door heen?

en idd die zwelling lijkt me best pijnlijk!

15. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    leuk tongpiercing:D
    ik heb mijn tongpiercing 15 jaar alweer geen last gehad :D

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik heb ook een tongpiercing en heb er ook geen spijt van ik heb 2 jaar geleden mijn tongpiercing laten zetten en ik was zo bang dat het pijn zou doen nou heb er niks van gevoelt echt apart mijn tong was 2 dagen dik maar heb ook wel heel veel ijs gegeten en koude drankjes op dat helpt echt goed en heb helemaal niet geslist ja en als je praat zie je hem niet zo goed ligt eraan of je met je mond ver open of wat dichter praat iedereen praat anders en waar ik heb hem heb laten zetten wisselde ze de piercing na 2-3 weken om voor een kleinere

heb verder nergens last van gehad behalve de eerste paar weken een vieze smaak in me mond

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb de mijne nu bijna 6 jaar, nog geen seconde spijt!

Prik voelde ik bijna niet, en kon nog gewoon praten (tot wanhoop van m'n moeder:D)en voorzichtig eten.
    Korter staafje ging er na 2 weekjes ofzo in.

Heb een tattoo, wenkbrauwpiercing en navelpiercing(gehad) en de tongpiercing deed echt het allerminste pijn!
    En heeft ook bijna niet gebloed.(wenkbrauw bloedde als een rund!)

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Het zetten van mijn tongpiercing deed absoluut geen pijn! Wel gelijk daarna ijsjes gegeten en ik heb 2 dagen een beetje geslist. Na een week een korter staafje en na 2 weken weer een korter staafje. Klein advies. Neem na het wisselen plastic balletjes! Als ik die niet had gehad lagen al mijn vullingen er nu uit haha!

Bij mij zie je hem absoluut niet tenzij ik mijn tong uit steek of hard moet lachen :D

Voor mij is het na al die jaren nog steeds een aanwinst!

Succes!

Sam

19. 894hi

894hi Niet meer actief

ik was eerst ook bang dat het pijn zou doen...
    maar dat doet het dus echt niet!

als je op je tong bijt doet hij pijn ja.. maar dat komt omdat er aan de buitekant van je tong zenuwen zitten... aan de binnenkant van je tong waar de naald door gaat zitten bijna geen zenuwen dus je voelt echt niks...

en gewoon lekker waterijs gaan eten gewoon van die kinder zakjes/staafjes die zijn het makkelijkste

20. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik had er 2 dagen lastvan, en eten ging toen ook wel lastig =3

Nadat de zwelling weg was. had ik alleen maar last van dat ellendige lange staaf in me tong haha na 2 weken kan je die laten vervangen door een kleinere staaf. Verder geen problemen of last gehad =3

Deel Deze Pagina