Ik heb nu 4 jaar een tongpiercing! Het zetten viel heel erg mee!! Alleen had ik een erg gezwollen tong, maar dat verschilt ook per persoon.. Dit duurde ongeveer een week, toen heb ik er ook een korter stangetje ingekregen en nergens last van gehad..
Ik heb 5 jaar een tongpiercing gehad, en het zetten vond ik echt bijna geen pijn doen! Dezelfde avond kon ik gewoon nasi eten, had nergens last van. Heb hem er nu alweer 3 jaar uit...vond het niet representatief bij mijn toemalige baan.
Ik wil er dus ook 1! En die komt er ook in september, als ik 2 weken vrij heb! Ik praat veel met klanten, dus kan het niet maken om een dikke tong te hebben! En een tongpiercing zie je bij het praten toch bijna nooit?
ik heb m nu 6 jaar en het zetten vond ik reuze mee vallen, en eten kon ik ook gewoon dezelfde avond, ik heb m wel in de ochtend laten zetten.
Ik heb mijn piercing nu een jaar of 4, alleen de eerste dag een beetje een dikke tong gehad gewoon lekker veel ijsjes eten. Mijn moeder zei altijd dat ik niet moest doen omdat het er asociaal uit ziet, je ziet het altijd en je gaat er van slissen zei ze. Ik had hem al ruim een week met een groot staafje, ze wist het pas toen ik het vertelde. Als je wat verder naar achter laat zetten zie je hem zeker niet.
ik heb er eentje gehad, voelde er niks doet echt niet pijn. en 1 dag was mijn tong een beetje opgezet
hier jaren geleden ook laten zetten. Ik voelde wel de naald, maar was niet mega pijnlijk ofzo. ( ze moesten hier heel voorzichtig prikken ivm een korte tongriem en een groot bloedvat) Ik heb hem een jaar of 5 in gehad , mensen wisten niet eens dat ik er een had totdat ik hem liet zien. Kreeg om op een gegeven moment wel de rirri gewoonte steeds met t balletje te spelen..dus liep de halve dag met mn tong uit mn waffel ...erg intelligente aanblik Ik heb hem er echter uitgehaald toen ik voor de 4 e x mijn kies erop stuk beet :x ( ben bang voor tandartsen) Nu doe ik hem soms een avondje in... ( hij groeit gelukkig bij mij niet echt dicht)
haay meid ik heb er 1 en ik wil er nog 1 .. ik voelde niets !! en heb dezelfde avond nog aan de harde stokbroodjes gezeten als je zielig gaat zitten doen dat hetz eer doet ja dan voel je er wat van ja .. ! maar ik vondt het erg meevallen .. ja je slist in het begin want je tong zwelt wel iets op maar de volgende dag zat ik alweer achter de kassa hoor
De mijne zit redelijk ver naar achter dus die zie je niet. Hier ook een representatieve functie dus vond het ook neit kunnen als je em steeds zou zien
ik had er ook 1 (uitgedaan voor de keizersnee en toenvergeten terug in te doen) totaal geen last van gehad. je voelt ff een prik maar verder weinig bijzonders. eerste dagen beetje onwennig maar daarna is het alleen maar gek als hij weg is. wel goed spoelen zodat je geen ontsteking krijgt!
bij mij zag je hem trouwens wel steeds! probeerde hem soms te verbergen maar mensen zagen hem als ik praatte.
ik zelf ben leerkracht en ik heb altijd gezegd ( toen ik hem nog droeg) als je hem steeds ziet of hoort gaat hij eruit. Ik vind t persoonlijk niet kunnen dat ik als leerkracht slis of zo.
haaai ik ben zelf piecer en echt een tong piercing is de minst pijnlijkste piercing..!! heb veel mensen gezien die bang waren en die achteraf zeiden owwww jeetje was dit het, het gaat zo snel dat je het niet eens doorhebt 1 tip als je hem heb gezet drink geen alcohol. drink de eerste dag zo koud mogelijk water met zout de rode zout met jodium en na die dag zo warm mogelijk spoelen met waten en zout. echt met alles spoelen na sigaret na drinken na eten
heb er bijna 10 jaar 1 gehad maar heb mn gebit er aardig mee verkloot.. ik had er een paar keer op gebeten en 2 afgebroken kiezen..... nu heb ik zoiezo last gehad van mn tandvlees toen ik net zwanger was, en gelijk eruit gehaald. nou na een dag mis je em niet meer hoor!! dus totaal niet pijnlijk om te zetten maar als je niet zo n stevig gebit hebt, denk er nog even over na.. succes!!!
Hier zie je hem ook niet. Als leerkracht heb ik dan ook altijd een doorzichtig staafje in en als ik niet werk, dan doe ik weer eens een leuk kleurtje in. Er zijn collega's die na bijna 6 jaar nog niet weten dat ik die piercing heb! Heb wel een tip: let erop dat je echt op tijd een kleiner staafje neemt. Mijn tong kreeg al heel snel zijn oude formaat terug. Ik heb toen heel hard op het veel te lange staafje gebeten en ik kon mooi mijn kies laten repareren, want er was een heel stuk afgebroken!
Ben ik dan 1 van de weinigen die het wel erg pijnlijk vond? Er is ook iets niet helemaal gegaan zoals het moest, waarscheinlijk door een ader geprikt. Had 2 weken last van een dikke bloedende tong, en mijn tong werd groen (ja echt waar). Moest hem uitdoen van de huisarts.. maar dat heb ik niet gedaan (eigenwijze tiener toen). Na 3 weken was mijn tong weer normaal en ik een paar kilo's lichter i.v.m. bijna niks kunnen eten. Maargoed inmiddels 8 jaar later ben ik er nog steeds erg blij mee .
Ik heb hem nu ook al 7 jaar denk ik en het zetten voel je niet maar de dagen erna was hel....heb gewoon gejankt van de pijn de 1e dag. Had een enorm dikke tong en was in staat om hem eruit te halen maar ik heb doorgezet en toen de zwelling over was (heeft best lang geduurd) kreeg ik een korter staafje en nu heb ik niet eens meer door dat ik hem heb.
wauw ik wilde dat mijn ervaring zo was als vele ervaringen die ik lees. Ik vond de tongpiercing het meest verschikkelijke piercing die ik heb gehad. Ik heb de wenkbrouw lip en neus gehad en dan de tong. alleen het zetten was al verschikkelijk, maar waarschijnlijk kwam dat ook doordat ik een korte dikke vlezige tong heb. helaas na 3 maanden er uit gehaald. had n ontsteking en ik wilde spoelen en de piercing schoonmaken en na een uur kon ik de piercing er niet meer in krijgen.
Ik vond de mijne niet pijnlijk om te zetten. De klem op mijn tong was pijnlijker dan de naald. Ik vond de drie dagen erna verschrikkelijk. Mijn tong heeft echt ontzettend gebloed. Waarschijnlijk heeft de piercer niet helemaal goed gepierced. Ik heb hem uiteindelijk drie jaar gehad en eruit gehaald, omdat ik er veel op beet en geen beschadigingen aan mijn gebit wilde. Als ik hem opnieuw zou moeten zetten dan deed ik het niet.