De mijne viel heel erg mee! 2 dagen is het een beetje dik geweest, maar kon nog wel gewoon praten en eten. Heb 'm nu zo'n 6 jaar en ben er nog steeds heel blij mee, nooit last van gehad.
Hier dezelfde ervaringen als Lucia. ik heb hem al 5+ jaar. En... *fluistert om niemand voor het hoofd te stoten* bevallen doet ook pijn, maar daar denk je niet aan als je graag een kindje wil. Dat was het eerste waar ik aan dacht
Deed helemaal geen pijn( en dat terwijl ik al om niks au roep), had wel een dag of 3 een gezwollen tong.
Deed geen pijn, wel een branderig gevoel toen die gezet werdt. Heb 3 dagen een beetje een dikke tong gehad en verder nooit meer last ervan. Heb hem nu 5 jaar ( M'n zus heeft er 2 in haar tong, achter elkaar)
Dat heb ik precies hetzelfde! Heb hem nu alweer 10 jaar. Had 2/3 dagen last van een gezwollen tong, maar goed dat heeft ook niet iedereen. Daar kun je dus niks over zeggen. Het scheelt: je eet minder LOL!
Ik heb mijn tongpiercing al iets van 7 jaar. Het deed geen pijn. Heb 2 keer een navelpiercing laten zetten dat was pijnlijker voorL de 2de keer. Moeten dan door littekenweefsel heen. Ik vond het in het begin ook raar zitten in me mond maar komt door het grote staafje. Na 2 weken moest ik toen terug komen en kreeg een kleine en dat zat meteen veel beter. Mijn tong is een paar dagen dik geweest heb dus soep of vla gegeten en veeeeeeel ijsje. En ben nu nog heel blij met me tongpiercing. Bedenk alleen wel goed dat je er niet te veel mee gaat spelen. Een vriendin van mij had dat en haar bolletje kletste op haar voortanden en die zijn toen afgebroken. Ik heb daarom ook een plastic bolletje. En laat hem zover mogelijk naar achteren zetten. Ligt namelijk aan waar je ( weet niet hoe het heet) verbinding tussen je tong en je mond zit. Bij mij zit ie namelijk heel ver naar achter dus vaak zien mensen niet eens dat ik een piercing heb. Bij mijn vriendin zat ie dus echt op het puntje en ja dan komt is altjd tegen je tanden aan. Veel succes met zitten. Ik heb er namelijk nooit spijt van gehad
Er komen wat vragen bij me op . Waarom een tongpiercing als niemand die ziet? Heb je zo'n ding dan om je man te verwennen ? Iedereen moet het zelf weten en ik wil niemand oordelen, ik probeer t te begrijpen......
haha zo dacht ik ook wel eens als ik mensen zag met een tongpiercing Maar ik heb hem laten zetten omdat ik zo graag een piercing wou,maar niet een navelpiercing of een wenkbrauw piercing dus bleef alleen de optie tongpiercing over. Een maandof 2 later was ik een kinderbueno aan het eten wat ik zooo lekker vind en toen slikte ik mijn tongpiercing perongeluk in('t bovenste bolletje dan) Daarna heb ik het maar uitgelaten
ik vond het ook geen pijn doen het enige wat ik irritant vond was het kwijlen tijdens het zetten!!!en wat de meeste hier zeggen het doet meer pijn dat je zo`n tang op je tong krijgt als het zetten zelf... en ik heb hem laten zetten omdat ik het mooi vond gewoon iets voor me zelf
Ik heb hem bij Bodyflair gezet in Rotterdam en daar krijg je een hele kleine verdoving, heb er duys echt niets van gevoeld. Paar dagen een stijve tong, maar verder goed te doen. Hij is er alleen nu uit want ik heb mn kiezen kapot gebroken toen ik zwanger was.
Ik heb mijn tong piercing al 3 jaar, bij het zetten voelde ik een steek in mijn tong en verder geen last van pijn gehad, alleen 2 dagen beetje opgezwollen en eten ging ff lastig, enige waar ik echt last van had was dat enorme lange staafje wat ze er in hadden gezet haha. na 2 weken kan je die vervangen met een kleinere staaf en daar voel je echt helemaal niks van omdat je tong flexibel is =D
Ik heb hem 3 x laten zetten. Na een tijdje groeide hij aan de onderkant mijn tong in. Een langer staafje hielp niet. Dat gebeurde de eerste 2x en na de 3de keer is hij er definitief uit. Ik mis het wel. Ik heb nu niet 1 piercing meer terwijl ik er 7 had. Met de bevalling en de bv moest er het 1 en ander uit en 2 er zelf uit gehaald en 1 uit gegroeid.
Hmm de twijfels slaan hier toch weer toe na het lezen van bepaalde mensen die er toch wel veel last van hebben gehad, haha! Maar wil hem nu al zolang, dat ie er ook echt komt gewoon!
neem em gewoon =D bij mijn zus was haar tong aan de onderkant gescheurd omdat ze er mee zat te spelen telkens dat moet je in de gaten houden en af leren mocht je het zelf doen, het gebeurd automatisch maar je moet het echt afleren als je geen scheur in je tong wilt
Ik heb hem ook gehad.. Vond het zetten meevallen. Maar ik ben op een dag gewoon naar de stad gegaan, liep langs de piercingwinkel en heb hem toen gewoon gezet. Samen met mijn moeder, was toen 17. Dus heb me ook niet zenuwachtig gemaakt. Dat is het beste om te doen.. Daarna had ik er meer last van
hey ! Ik ben net een paar weken zwanger. Maar nu heb ik 1 balletje van mij piercing ingeslikt.... Moet ik me nu zorgen maken of niet.... Help ! Mvg, M.
Even bellen naar de dokter of verloskundige, dan weet je het zeker! Ik weet het namelijk niet.. Bij mij word hij over 2 weken gezet!