Ik heb 'm voor mijn verjaardag gekregen toen ik 15 werd... Eerst werd mn tong een beetje verdoofd met een speciaal doekje.. maar volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer, maar van 't zetten heb ik niets gevoeld.. Ik durfte alleen m'n mond niet meer dicht te doen na die tijd, dus ik kwijlde vreselijk haha! De zelfde avond zat ik alweer lekker aan de aardappels met bloemkool, niet opgezet of wat... wel heb ik een paar dagen alles met een lepel gegeten, want was bang dat ik 'm met de vork er uit zou trekken
hallo ik heb er 2 achter elkaar wel eerst de ene laten zetten en na een paar jaar de andere ik had nergens last van en kon gewoon eten ik zou zeggen gewoon laten zetten hoor
Dat wil ik OOOK!!! Alleen m'n vriend ziet dat niet zo zitten... en zelf ben ik bang dat m'n "huigje" of hoe noem je dat? Onder je tong.. dat, dat te kort is om twee achter elkaar te kunnen nemen.
Bij het zetten heb ik geen pijn gehad. Het was ongeveer een weekje dik en pijnlijk maar daarna helemaal genezen. Nu vergeet ik mijn piercing zelfs haha!!!
Haha, dat heet je tongriempje Als je dat wilt kan een goede piercer wel beoordelen of dat kan bij jou of niet denk ik. De meeste hier hebben wel vrij weinig last gehad lees ik. Hij staat inderdaad bekend als de minst pijnllijke piercing. Van het zetten voelde ik zelf ook vrij weinig. Inderdaad is de tang vervelender dan de naald. Maar erna heb ik wel meer last gehad dat 1 dag een beetje een gezwollen tong. Dat duurde zeker 1 week dat hij erg gezwollen was en pas na 3 weken was de hele zwelling weg. Ik heb ook 2x een korter staafje gekregen. Hadden jullie geen last van spierpijn in je keel/hals? Ik ging mijn tong onbewust naar achteren houden omdat hij zo dik was en daar kreeg ik dus echt een soort spierpijn van. Niet vreselijk, maar wel irritant! Jeetje, ik heb dat ding ook al 12 jaar zit ik mij ineens te bedenken.. Djeez, ik word oud...
Ik vond het echt geen pijn doen! Een neuspiercing dat vond ik pas pijn doen! haha Maar echt wat iedereen zegt op je tong bijten doet echt veeeeeeeeel meer pijn! Ik kon niet zeggen dat het piercen pijn doet. Mijn tong was wel wat dikker daarna maar zakte al heel snel af. Ik heb hem er wel uit gehaald omdat altijd als ik ziek wordt me tandvlees heel gevoelig is en dan deed dat toch zo'n pijn als die piercing ergens tegen aan kwam. Ik mis hem best wel maar als ik daar aan denk , denk ik nee laat maar!
Om het mooi te zeggen, de latijnse naam is 'frenulum'. Oftewel tongriempje. Volgens mij kan dat wel hoor, 2.
Ik vond het wel redelijk pijnlijk moet ik zeggen, heb hem 2x laten zetten omdat hij op een gegeven moment dicht zat. Maar ik zou het niet aanraden, ik ben inmiddels de trotse bezitter van een glazuurloos gebit met weet ik hoeveel vullingen en nog te vullen gaatjes, 2 kiezen eruit laten trekken, gewoon verrot. Dit allemaal dankzij mijn tongpiercing, nou als ik het had geweten, never. Ik was 15 trouwens.
je kunt het inderdaad bij een piercer na laten kijken of het kan helaas kan niet iedereen het ik vond 1 zo standaard dus dacht doe er maar 2 haha heb het ook eerst goed na laten kijken aleen als je een 2e pakt moet je wel zorgen dat je in de eerste ook een extra lang staafje doet ivm eventueel dik worden van je tong
Ik heb mijn tongpiercing nu ruim 11 jaar. Bij het zetten van de piercing deed de klem die op mijn tong gezet werd het meeste pijn, dat voelde ik dagen na het zetten nog. Omdat ik een korte tong heb, zoals de piercer dat vertelde, werd de klem van de zijkant gezet. En de zijkant van je tong is iets dikker dan de voorkant van je tong. Het prikken zelf viel redelijk mee (wat ik me er nog van kan herinneren). Maar ik heb er toch wel even last van gehad hoor. Zeker 3 dagen echt moeite gehad met eten en de zwelling was na ongeveer 2 weken wel weer helemaal weg.
Ik heb nog geen afspraak, maar mijn beste vriend wilt graag mee, zit in het leger, hele dagen op kazerne en heeft over 2 weken vakantie. Dan gaan we dus samen!
Ik heb zelf meerdere piercings en ik vond de tongpiercing 1 van de makkelijkste! Ik voelde er werkelijk niks van en toen de man zei dat het klaar was zat ik daar met mijn tong nog steeds naar buiten en een verbaasde blik zo van:was dit het?ik voelde niks? Ik heb gelijk een half uur erna friet en kipnuggets gegeten,verder maar weinig zwelling gehad en ik slis niet en heb er verder nooit last van gehad. Ik heb hem nu 7 jaar inmiddels