Baby, 3 maand, wil nieuw speentje niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterree, 4 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Help, wie heeft een goede tip. Mijn dochter van 3 maand weigert elke nieuwe speen en krijst alles bij elkaar tot ze haar oude speen krijgt.

Wij hebben speentjes van Frigg beetje het zelfde idee als bips. Haar eigen speentje erg vervormd en een stuk groter en zachter geworden. Ik wil deze vervangen maar dar weigert ze dus. Iemand advies?

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Misschien in laten slapen met dr oude speen en daarna wisselen met nieuwe speen?

en voor de toekomst: gebruik een aantal spenen tegelijk en vervang ze op tijd. De speen kan ook scheurtjes krijgen en losraken, pas daar goed op! Ik geloof dat je ze binnen 4-6 weken moet vervangen, staat op de verpakking.

Sterree vindt dit leuk.
  3. Neilia

Neilia Niet meer actief

D wilt ook nooit nieuwe bibs.
    Slapen doet ze met der oude en de nieuwe gebruik ik dan overdag.
    Totdat ze zeker 2 weken gebruikt zijn dan wilt ze ze snachts ook.

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Wij zijn al vroeg overgestapt van bibs naar de avent speentjes.. die heeft ze nu nog steeds.
    Wanneer ze niks anders accepteert is het lastig denk ik. Hoe lang is ze van de bibs af, of geef je de oude steeds aan haar? Je kunt de bibs ook weglaten, dan zullen het wel even pittige dagen zijn maar wanneer je de oude bibs speen blijft aanbieden, blijf je in hetzelfde cirkeltje hangen.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Hier is t enige wat door de keuring kwam een sauvinex en dan de symetrische sx pro.

En dan nog niet van harte maar t is t enige wat werkt bij krampaanvallen dus we hebben een vermogen aan spenen besteed tot er eentje acceptabel genoeg bleek...

Dochter had gewoon wat dagen nodig maar die had gelukkig difrax natural, die veranderingen zijn niet heel heftig. Maar liever dr oude dan een nieuwe mja dat werd wat tricky. Dus dan maar ff volhouden.

6. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Heb nu een bibs twee maten groter. Die wil ze wel. Alle anderen niet. Ze vindt het denk ik fijn om een grote speen te hebben.

Deel Deze Pagina