wie heeft er een schommel die je vanaf 12 mnd kan gebruiken tot 20kilo? wat zijn de ervaringen? onze meid vind het geweldig om met papa op de schommel te gaan dus we dachten misschien is dit een idee voor haar verjaardag! is dit al geschikt vor 1 jaar? en een driewieler met duwstang... ik zag er 1 met sturende stang zodat je bij kan sturen, is dit nodig want deze is erg duur en zie goedkopere is dit al geschikt voor 1 jaar?
Wij hebben een schommel met babyzitje. Jungle Gym is het merk (verkrijgbaar bij de Karwei etc.). Bevalt goed. Wel MOET je kindje vastzitten! gr. wup
wij hebben zon schommelstoeltje gekocht bij intertoys, daar zit een veiligheidsriem in. lars vind t prachtig. een driewieler heeft hij ook (vriendin had m over) maar hij kan nog niet bij de trappers, dus vind ik de loopauto met duwstang handiger :-D deze hebben wij dus
Wij hebben dezelfde schommel als Fioontje. Deze heeft hij ook voor zijn eerste verjaardag gekregen. Hij vind het helemaal gaaf als hij erin zit. Hij schattert het van lachen. Dus super cadeau voor zijn verjaardag.
Ik heb de babyschommel van chicco, erg fijn! Drieieler hebben we met duwstang omdat ze nog niet boij de trappers kan maar het wel heel leuk vind om rondgereden te worden op haar fietsje!