Wat was t ook al weer? een van de 2 heeft dezelfde eigenschap als ananashart, maar weet niet meer welke......
bitter lemon ... maaruh proost want je zal je gek moeten drinken om weeen op te kunnen wekken of iets los te kunnen maken
nou er zijn nu al een aantal mensen in me omgeving (misschien toeval) maar die hebben allemaal net n paar uur voordat ze weeen kregen een shoarmaschotel met veel knoflooksaus gegeten! het is de moeite waard om te proberen toch?
volgens mij is het tonic wat je ook kan proberen vet eten,wonder olie,pittig eten,frambozenblad thee, veel seksen,
wasknijpers rapen ik heb gesjopt voor de bevalling begon haha en we zijn nog bijna onderste boven in de greppel terrecht gekomen door een idioot die van rechts inhaalde in een bocht ... raad ik je niet aan
Hahahahaaa... nou van dat vette eten helpt al niet. Keek mijn mannetje vanochtend al lief aan, maar die riep: he nou niet hoor moet naar mijn werk. Dus zo maar weer proberen hihihihhi.... Ben t gewoon zat!
Nou dames, helaas heeft tot nu toe nog niks effect. heb gister wel 2 uur lang pannekoeken staan bakken en had daarna wel veel harde buiken. Maar of dat de bedoeling is.... We wachten af.
hahahaha ja mooie oplossing dan toch weet ook niet of het echt werkt of dat het toeval was hoor maar hier toch al van 4 mensen gehoord dat ze net voor de weeen n shoarmaschotel met veel knoflooksaus hebben gegeten dus baat het niet schaadt het niet denk ik maar zeker de moeie waard om te proberen en is nog lekker ook
nou sex helpt hier helaas niet hoor.... hebben nu nog regelmatig sex maar de sperma en het klaarkomen van mij helpt ook niet...!
Haha niks helpt joh.. de baby komt als hij of zij er klaar voor is.. misschien dat het wel wat effect oplevert maar dan zou je de hele dag door moeten sexen of kratten met Tonic moeten drinken.