Geachte dames, Ik ben eind april gestopt met de pil (vervanger van de Diane 35). Direct hierna heb ik zoals gewoonlijk de onttrekkingsbloeding gehad. Sindsdien heb ik na elke 27 - 30 dagen alleen maar licht bruinverlies, een inlegkruisje is al overdreven. Kan het zijn dat er geen eitje los komt? Ik weet dat ontpillen wel een jaar kan duren maar ik ben al bijna 32 en heb een kinderwens. Ik wil graag weten of ik al actie moet ondernemen door naar mijn huisarts te gaan bijvoorbeeld. Of is dit volkomen normaal en moet ik nog even geduld hebben? Groetjes Fleur!
Oh ja... Ik heb in totaal 12 jaar de diane gebruikt en tussendoor 5 jaar de mirena en het bruinverlies duurt een dag of 5. Alvast bedankt! Fleur
HOi fleur, Je hoeft geen menstruatie te hebben om een eisprong te hebben. En geen eisprong om een menstruatie te hebben. Het kan inderdaad bij het ontpillen horen. Het is in ieder geval vrij regelematig en 5 dagen dus dit is wel je menstruatie. Om te kijken of je een eispron hebt kun je je temp gaan bij houden of ovulatietesten doen! Imke