Een supermarkt mag eieren ook tot een week voor de houdbaarheidsdatum verkopen, klopt precies dus met 23e en vandaag de 16e
Yes, eindelijk een bakkersbox gescoord voor morgen! Toevallig de bakkerij waar vriend werkt. Ik ben benieuwd!
Vandaag bij de bakker geweest. 3€ voor 3 kleine meergranenbroden, 1 wit brood, 2 berlijnse bollen. Brood is wel niet versneden dus worden het maar wat dikkere sneden
Mijn zusje doet dit regelmatig, maar door dit topic maar eens gekeken wat er hier in de buurt is. Vandaag voor het eerst geprobeerd en gehaald bij de Makro. Echt mega veel voor €5,- een aantal producten houdbaar tot vandaag, maar ook veel tot de 18e of zelfs 24 mei.
Woow wat komen er weer mooie pakketten langs! Vandaag weer naar de bakker geweest en weer een mooi pakket gekregen voor €5,-, ik heb de app ontdekt zeg! Ik zie veel supermarkt pakketjes langs komen.. ik durf het zelf nog niet echt aan.. qua brood eet ik eigenlijk alles dus durf dat wel aan.. wie weet word ik hier toch nog overtuigd.
Heb even meegelezen hier en gisteren voor het eerst een pakketje gescoord mag hem vanavond ophalen bij de bakker hier in de buurt. Ben heeel benieuwd wat erin zit
Mijn eerste box van de bakker. Had er 2 besteld. 4 hele broden, 1 x een halve, 6 bollen, vruchtenbrood en 3 gebakjes. Mijn dochter is straks vooral blij met de laatste waren 2 pakketten voor 8 euro
Ik snap het even niet. Gisteren keek ik in de app voor de bakker uit de buurt. Er was niets weg te gooien stond erbij. Vandaag zie ik dat diezelfde bakker om 22.45 uitverkocht was..... Vandaag staat er weer 17.00-17.30 bij. Is dat dan her ophaal of koop tijdstip?
Ophaal. Vaak komen de nieuwe bonnen een kwartier na laatste afhaal tijd erop. In dit geval dus rond 17.45 ongeveer.
Ik heb morgen allebei de boxen van de bakker... Voel me wel een beetje aso, haha, maar ben wel benieuwd wat erin zit