Wij hadden gisteren ook weer een heerlijke box van de bakker voor 4 euro. Waarde zou 12 euro moeten zijn, maar de prijzen bij elkaar opgeteld komen we eerder tegen de 18 euro uit! 1 luxe zonnebloempitten brood 8 verschillende harde broodjes en croissants 6 bruine zachte puntjes 2 bananen broodjes 2 koffie broodjes 1 creme gebakje
Ik vind het echt zo leuk om te zien wat jullie elke dag ophalen! Ik ga vandaag proberen een pakket te reserveren van een patisserie in de buurt. Ophalen zou dan morgen ergens in de ochtend zijn. Morgen is voor ons de laatste dag van de avondvierdaagse dus het lijkt me wel leuk om die avond feestelijk af te sluiten met iets lekkers Ik vind stiekem het verrassingselement érg leuk. Tot nu toe 1x eerder een pakket opgehaald bij een lokale bakker alleen verkoopt deze voornamelijk zuurdesembrood en daar houden we toch net iets minder van dan van "gewoon" brood. Was overigens wel een prima pakket, dus misschien halen we daar toch nog eens wat in de toekomst. Verandering van spijs doet eten tenslotte
Wat een leuk topic! Ik heb het net pas voor het eerst geopend en ik moet eerlijk bekennen: ik was verbaasd. Ik had de topic titel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik dacht dat het om een computerspel of televisieserie ging. Uit nieuwsgierigheid net toch maar even het topic gelezen…. blijkt om het om pakketten tegen voedselverspilling te gaan.
Leuk om te lezen wat voor pakketten jullie al hebben opgehaald. Wat een goed initiatief. Ik had er dus nog nooit van gehoord, maar ik heb direct de app geinstalleerd. Helaas zit er (nog) niets bij mij in de buurt. Het meest dichtbij zijnde zit voor mij op 12 km afstand. Dan zal ik de auto moeten pakken om het pakket op te halen en dan ben ik nog steeds niet besparend bezig. (Ik doe normaal altijd te voet of met de fiets boodschappen.) Hopelijk doen er binnenkort ook bedrijven uit mijn woonplaats mee. Waar ik wel mee zit.... wij eten zo veel mogelijk biologisch (groenten, zuivelproducten) en sowieso alleen biologisch vlees (of vegetarisch). Kun je bij het bestellen/ophalen van het pakket ook aangeven dat je er bijv. geen vlees in wil? (Ik kan me voorstellen dat je niet kunt aangeven dat je er biologisch vlees in wil hebben, maar ik heb liever geen vlees dan dier-onvriendelijk vlees. En er zullen toch ook wel vegetariers zijn die graag een pakket bestellen. )
Nee je kunt niet aangeven wat je niet wil. Zij maken gewoon t pakket en wat erin zit is een verrassing. Dan is t misschien minder geschikt voor je inderdaad. Je kunt wel evt anderen bijmaken met wat je niet wil? Maar qua waarden heb je dan niet een koopje ofzo denk ik.
@spruitje80, dank je wel voor jouw snelle antwoord. Het gaat me ook niet zozeer om een koopje (al is dat natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid), maar meer om het tegengaan van voedselverspilling.
Wat vlees betreft vind ik het 'redden' een extra catagorie als je kijkt naar. Vleeseter - minder dieren onnodig laten slachten/minder vlees eten/vlees met een beter leven - vegetariër - veganist. Vegetariër zijn is voor mij een stapje te ver. Maar ik denk erover om alleen vlees te gaan eten wat anders onnodig geslacht is. In combinatie met minder vaak vlees eten als gevolg. Als we zuiniger zijn op het vlees zijn er ook minder dieren nodig. Dan kunnen de dieren die er zijn misschien wat meer ruimte krijgen zonder dat er een tekort ontstaat.
Net ook een spar pakket gereserveerd. Die spar hier is elke keer zo uitverkocht qua pakketten. Volgens mij zetten ze er maar 1 op of zo.
Hier mag ik straks 4 pakketen op halen bij bakker bart. Ik heb er een voor mijn moeder, een vriendin die het goed kan gebruiken en 2 voor ons zo dat ik voor volgende week weer genoeg brood heb. Broodjes/stokbrood enz enz gaat hier ook gewoon in de vriezer.
Vandaag een teleurstellende box opgehaald bij een cateringsbedrijf. 1 klein bakje aardbeien mouse (3 hapjes en tis op). 1 bakje bietensalade met geitenkaas. 1 bakje aardappels met sperziebonen en kerriesaus. Betaald... 5,-.
Heb het gelijk even gedaan. Dit is wel erg weinig en komt voor mijn gevoel niet in de buurt van een winkelwaarde van 14,99.
Mijn eerste bestelling. Heel lekker en mooi brood, maar was toch wat teleurgesteld gezien ik hier vaak veel lekkers erbij zie zitten
Hmm kan me voorstellen dat dit tegenvalt. Volgens mij wonen wij in dezelfde stad, waar heb je dit opgehaald? (Mag ook in PB)