Too Good To Go

Discussie in 'De lounge' gestart door NeverGiveUp2018, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    O wat leuk dat het al zo goed loopt.

    Ik ken iemand die er werkt en het is echt een geweldig idee en initiatief.

    Bij mij in de buurt helaas ook nog weinig. Maar dat gaat vast veranderen.
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  2. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Heel leuk concept! Ik heb er al eens eerder naar gekeken maar je kunt niet contant betalen dus heb ik de app maar weer verwijderd. :o:
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  3. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Dat zouden ze van mij ook nog wel toe mogen voegen, contant betalen. Wij houden thuis een boodschappenbudget aan. Dit pin ik contant aan begin van de maand. Dus de boxen pin ik "extra". Zou het zelf ook wel fijn vinden als het contant kan, dan kan het gewoon van het boodschappen budget op het moment dat ik besluit een box te nemen.
     
  4. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ja plus mensen die in schuldsanering zitten (ik heb er een aantal van in mijn familie) krijgen weekgeld. Dus de mensen die hier juist van kunnen profiteren kunnen hier niks mee. Wij hebben zelf geen internetbankieren omdat iemand anders over onze financiën gaat dus ik kan hier ook geen gebruik van maken.
     
  5. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Ook in die situaties zou het een goede zijn om contant betalen toe te voegen als optie. Zo kunnen er nog meer mensen gebruik van maken.
    Misschien als mensen via het contactformulier deze verbetering voorstellen dat hij er kan komen met de tijd. Hier is deze zojuist er uit gestuurd. Dat ik hier niet eerder aan dacht:D
     
  6. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Goed idee! Ga ik straks eens naar kijken. (Eerst eten koken :rolleyes:)
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  7. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Wij doen ook al even mee. Vandaag een box gehaald bij het Ibis hotel, vleeswaren, allerlei broodjes en eentje bij Kaatje Jans, had daar gehoopt op kaasjes en andere hapjes, maar was vooral brood. Ook prima en lekker vers nog!!
     
  8. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    #48 MadeInUSA, 11 mei 2019
    Laatst bewerkt: 11 mei 2019
    Ik moet zeggen, het zou niks voor mij zijn. Ik ben nogal kieskeurig. Ik wil alleen volkoren brood liefst met pitjes, ga niet ineens zoetigheid eten omdat het op moet, en eet sowieso geen vlees (en de familie alleen halal). Van wat ik hier aan pakketjes zie, waar ik blij van wordt is niet het aankoopbedrag waard zeg maar, en dan zou je de rest alsnog wegdoen.

    En dan blijk je bv een zak roerbakgroenten te hebben (ook dat koop ik bijna nooit), dan moet je alsnog ad hoc de rest van de maaltijd erbij verzinnen en soms kopen. Hoeveel voordeliger is dat dan?
    Ik ga wel naar de markt. Ook veelal restpartijen of onverkocht, een fractie van de supermarktprijs, en ik kan zelf kiezen wat of hoeveel.
     
  9. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Wij hebben er ook wel eens naar gekeken, maar hier helaas nog niks in de buurt die daar aan meedoen.
     
  10. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    #50 NeverGiveUp2018, 11 mei 2019
    Laatst bewerkt: 11 mei 2019
    Iedereen is er natuurlijk vrij in om te bepalen of het al dan niet nuttig is of goedkoper.
    Mede om iets wat jij zegt zou ik zelf niet snel voor een box van de supermarkt gaan. Hier kan van alles in zitten en dus ook dingen waar je misschien niks mee doet.
    De boxen van de bakker hier vind ik echt super. Die 4,- ben ik anders kwijt aan het brood wat wij bij de supermarkt halen. Oke, ik heb nu geen invloed op de keus maar zo goed als al het brood hier gaat er in. Voordeel voor ons is dat het altijd meer is dan wat ik anders in de winkel mee neem voor die prijs. En veel al ook "luxere" dingen erbij die we soms ook lekker vinden maar eigenlijk niet mee nemen omdat het niet binnen het budget past.
     
  11. Ballyss

    Ballyss Bekend lid

    18 aug 2018
    508
    598
    93
    Vrouw
    Ik ben ook fan, haal regelmatig een box op bij de lokale bakker, meestal zitten er minimaal 3 broden in een assortiment aan bolletjes en iets lekkers. Als mijn man ver moet rijden haal ik de avond ervoor bij de shell deli een box op, daarin zitten dan gesmeerde broodjes, drinken en een snack, ideaal voor mijn niet kieskeurige man die midden in de nacht in de auto stapt.

    Ik heb ook wel eens bij de deka markt een box gehaald, dat vond ik geen succes, alles moest die zelfde dag op en er zat erg veel vlees bij.

    Sindskort is hier ook een kaasboertje bij gekomen, daar zit ik nu op de azen...
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  12. maliro

    maliro Niet meer actief

    Ik heb de app gehad maar vond het geen succes
    Bij de supermarkt kreeg ik spul wat die dag op moest of zelfs al een dag over datum was. En zelfs bij wat er die dag op moest zat er bedorven spul bij (krieltjes bv, het zakje stond al helemaal bol en rook enorm zuur), het waren echt 5 weg gegooid euro's.
    Ook wat gehaald bij vd Valk maar ik had er meer van verwacht. Het was op zich wel ter waarde van 5 euro maar juist om verspilling tegen te gaan had ik er meer van verwacht. Het waren 3 afgebakken broodjes, 2 eieren, 5 poffertjes en een paar stukjes mango. En die mango was niet lekdicht ingepakt dus was heerlijk ingetrokken in de rest van het eten.

    Ik heb de app verwijderd. Voor die 5 euro ga ik wel aanbieding shoppen
     
  13. reckless

    reckless Bekend lid

    17 apr 2014
    788
    284
    63
    Dit is mijn pakket, ik ben blij!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    rums en NeverGiveUp2018 vinden dit leuk.
  14. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Mooi pakketje:thumup:
     
  15. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Hier ook al zoveel goeie boxen gehad.
    Zal volgende keer plaatsen.
    Ik heb laatst hier alle supermarkten, bakkers en eetcafés bericht erover gedaan en aantal positieve reacties. Hoop dat het zo wat bekender word in de kleine dorpjes.
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  16. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wij hebben al een paar keer meegedaan. Twee keer viel het tegen (Deli by Shell en de Watertuinen (all you can eat restaurant)), maar de laatste keer bij de bakker was wel goed! Drie lekkere broden, pak stroopwafels, gevulde koek en appelflap :).
     
    NeverGiveUp2018 vindt dit leuk.
  17. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Net bij de bakker opgehaald.

    1 appeltaart
    1 stokbrood
    3 halve meergranen
    1 halve vloerwit
    10 witte Bolletjes
    6 bruine bolletjes
    Zakje met kaas koekjes

    En dat voor 3,50.

    Ik las het hier vanmorgen en ik ben enthousiast. De hele week voorzien van brood. En zelfs nog lekkers
     
    Bailey07, Ysabella, NeverGiveUp2018 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Alle stippen staan hier op rood. Maar wanneer worden ze weer groen? Hier alleen Dekamarkt in de buurt
     
  19. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.845
    2.256
    113
    Ben er al een tijdje naar aan het kijken maar heb 2 vragen:

    - ik eet niks wat de houdbaarheidsdatum voorbij is. Ook niet dingen waarvan een ander zegt kan prima. Heeft het dan zin?
    - Kun je de supermarkt dingen een beetje leuk matchen tot een normale maaltijd of moet je van alles extra kopen?
     
  20. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.036
    3.117
    113
    Hier ook! En wat er wel is, is (te) ver :(
     

Deel Deze Pagina